ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کمپانی هیوندای
تکنولوژی

تعطیلی خط تولید هیوندای در پی آلوده شدن کارکنان به ویروس کرونا

با تعطیلی کارخانجات کره جنوبی در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور، انتظار می‌رفت که پای بزرگترین خودروساز این کشور نیز به این قضیه باز شود. از همین رو کمپانی هیوندای اعلام کرده ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

با تعطیلی کارخانجات کره جنوبی در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور، انتظار می‌رفت که پای بزرگترین خودروساز این کشور نیز به این قضیه باز شود. از همین رو کمپانی هیوندای اعلام کرده است به دلیل آلوده شدن یکی از کارمندان این کارخانه، آن را برای مدت نامعلومی تعطیل خواهد کرد.

از روز جمعه که این تصمیم گرفته شده است، کارخانه هیوندای شهر اولسان (Ulsan) برای مدت نامعلومی تمامی فعالیت‌های خود را متوقف کرده است. البته کارمندی که گفته به ویروس کرونا آلوده شده، اولین بار روز سه‌شنبه هفته گذشته تست داده بود و روز جمعه مشخص شد که او به این ویروس آلوده شده است. به همین دلیل سران کمپانی هیوندای تصمیم گرفتند تا این کارخانه را تعطیل کنند.

کمپانی هیوندای

تمهیدات ضدعفونی و گندزدایی از بخش‌هایی که این کارمند در آنجا کار می‌کرده آغاز شده و همچنین ۵ همکار این شخص که با او مراودات نزدیک نیز داشته‌اند، قرنطینه شده‌اند. این کارخانه بیش از ۴ هزار کارمند داشته و خودرو‌های سانتافه، توسان و خودروی لوکس جنسیس GV80 در آن تولید می‌شود. در هر صورت این اولین کارخانه کره جنوبی نبوده که در پی شیوع گسترده ویروس کرونا تعطیل می‌شود.

پیش از این نیز سامسونگ کارخانه تولید گوشی‌های تاشوی خود در شهر گومی را در دو نوبت به دلیل آلوده شدن یکی از کارمندان به ویروس کرونا تعطیل کرده بود. روز گذشته نیز اعلام شد که کارخانه ال جی واقع در همین شهر گومی که LCD تولید می‌کند نیز به دلیل هراس از این ویروس تعطیل می‌شود. بزرگترین اپراتور موبایل در این کشور به نام SK تلکام نیر دفتر مرکزی خود در سئول را به دلایل مشابه تعطیل کرده است.

پس از چین، کره جنوبی دومین مرکز آلوده شده به ویروس کرونا است که تاکنون ۴۳۳۵ نفر را مبتلا کرده و جان ۲۶ نفر دیگر را نیر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی