ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویژگی‌های جدید خرید آسان شارژ ایرانسل؛ شارژ خودکار و پرداخت بدون رمز دوم

ایرانسل دو ویژگی جدید را در فرایند خرید شارژ و یا پرداخت قبوض مشترکین خود ایجاد کرده است و با این روش‌های جدید، خرید شارژ و بسته اینترنت بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۵

ایرانسل دو ویژگی جدید را در فرایند خرید شارژ و یا پرداخت قبوض مشترکین خود ایجاد کرده است و با این روش‌های جدید، خرید شارژ و بسته اینترنت بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) در اپلیکیشن ایرانسل من امکان پذیر شده است. همچنین ایرانسل این امکان را برای کاربران نسخۀ اندروید اپلیکیشن «ایرانسل من» فراهم کرده است تا همواره از وجود حداقل شارژ در حساب برای مشترکان اعتباری و نیز پرداخت به موقع قبض برای مشترکان دائمی اطمینان حاصل کنند.

برای اطلاع از چگونگی مشاهده قبض ایرانسل دائمی، مطلب اختصاصی دیجیاتو را بخوانید.

ایرانسل اعلام کرده با  هدف ارائه خدمات دیجیتال متنوع، «کیف پول آپ» به درگاه‌های پرداخت ایرانسل اضافه شده است تا مشترکان اپراتور دیجیتال ایران بتوانند بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) و طی فرایندی امن و آسان، شارژ و بسته اینترنت خریداری کنند.

مشترکانی که قصد استفاده از این امکان را دارند، لازم است ابتدا به حساب کاربری خود در اپلیکیشن آپ وارد شوند و پس از افزایش شارژ خود به مقدار مورد نیاز، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و بسته اینترنت یا شارژ اعتباری دلخواه را تهیه کنند. سپس، از میان سه گزینۀ «پرداخت از طریق اعتبار حساب»، «پرداخت از طریق کیف پول آپ» و «پرداخت از طریق کارت بانکی» گزینه پرداخت از طریق کیف پول آپ را انتخاب کنند.

قابلیت شارژ خودکار از دیگر ویژگی‌های جدید این اپلیکیشن به شمار می‌رود که نخستین بار در زمستان سال ۱۳۹۴ اجرایی شد و حالا این سیستم رشد و توسعه پیدا کرده است. در این ویژگی،  با همکاری بانک‌ها خدماتی ارائه شده و از طریق آن، مشترکان اعتباری ایرانسل، می‌توانندد هر گاه اعتبار حساب‌شان به حداقل تعیین شده رسید، مبلغی که قبلاً تعیین کرده‌اند به صورت خودکار از حساب بانکی‌شان کسر و حساب ایرانسلی‌شان شارژ شود.

گفتنیست مشترکان دائمی ایرانسل نیز با استفاده از این خدمات، اجازه می‌دهند صورت‌حساب‌شان در زمان مقرر به صورت خودکار پرداخت شود. به این ترتیب، نگرانی از قطع ارتباط به دلیل کمبود اعتبار حساب از بین می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی