ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بزرگترین رویداد سالیانه گوگل لغو شد؛ I/O 2020 زیر تیغ کرونا

گوگل هر سال در فصل بهار کنفرانس Google I/O را برگزار می‌کند که معمولا در آن شاهد معرفی جدیدترین نسخه از اندروید هستیم. برگزاری کنفرانس امسال اما در هاله‌ای از ابهام فرو رفته بود، زیرا ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۹

گوگل هر سال در فصل بهار کنفرانس Google I/O را برگزار می‌کند که معمولا در آن شاهد معرفی جدیدترین نسخه از اندروید هستیم. برگزاری کنفرانس امسال اما در هاله‌ای از ابهام فرو رفته بود، زیرا سایه ویروس کرونا روی آن سنگینی می‌کرد. این کمپانی اما امروز اعلام کرده است که مراسم امسال برگزار نمی‌شود و آن‌ها به دنبال راه‌های دیگری برای برگزاری آن هستند.

کمپانی گوگل با مشاوره گرفتن از سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC) و سازمان جهانی بهداشت (WHO) و دیگر سازمان‌های بهداشتی، به این نتیجه رسیده است که کنفرانس Google I/O امسال را به صورت فیزیکی برگزار نکند. این کمپانی همچنین با ارسال ایمیلی به تمامی افرادی که بلیت این مراسم را خریداری کرده بودند، اعلام کرده که هزینه آن را به طور کامل تا تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) عودت می‌دهد.

کنفرانس Google I/O

همچنین مهمانانی که برای کنفرانس Google I/O ثبت نام کرده بودند، به صورت خودکار این اختیار را خواهند داشت تا بدون ایستادن در صف خرید، جواز حضور در مراسم سال دیگر را به دست بیاورند و بلیت مراسم سال ۲۰۲۱ را خریداری کنند. به همین دلایل گوگل می‌گوید در هفته‌های آتی «به دنبال راه‌های دیگری است تا به بهترین نحو Google I/O را به توسعه‌دهندگان متصل کند».

سایت رسمی مراسم کمپانی گوگل با نزدیک شدن به تاریخ ابتدایی مراسم، اطلاعات جدیدی در رابطه با چگونگی برگزاری آن در اختیار علاقه‌مندان و توسعه‌دهندگان قرار خواهد داد. به نظر می‌رسد گزیه اصلی این کمپانی کالیفرنیایی، برگزاری مراسم خود به صورت آنلاین است تا بدون احساس خطر از شیوع احتمالی ویروس کرونا، توسعه‌دهندگان را در جریان جدیدترین دستاورد‌های خود قرار دهد.

با این حال این تصمیم کمپانی گوگل، بسیاری از توسعه‌دهندگان که نسبت به حضور در نمایشگاه هیجان داشتند را متاثر کرده است، ولی با این حال تصمیمی هوشمندانه بود تا از سلامتی شرکت‌کنندگان اطمینان حاصل کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی