ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فهرست برترین گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده بنچمارک انتوتو منتشر شد

اپلیکیشن معروف بنچمارک انتوتو هر ماه لیستی از ۱۰ گوشی قدرتمند بازار را معرفی می‌کند. در لیست این ماه (فوریه) گوشی ایسوس ROG فون ۲ در صدر لیست پرچمداران و ردمی نوت ۸ پرو در ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

اپلیکیشن معروف بنچمارک انتوتو هر ماه لیستی از ۱۰ گوشی قدرتمند بازار را معرفی می‌کند. در لیست این ماه (فوریه) گوشی ایسوس ROG فون ۲ در صدر لیست پرچمداران و ردمی نوت ۸ پرو در صدر لیست میان‌رده‌ها قرار گرفته است.

گوشی‌های ماه فوریه سال ۲۰۲۰ که در لیست انتوتو آمده‌اند، هیچ‌کدام به چیپست‌های جدید اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ مجهز نیستند. دلیل این اتفاق، نبودن داده‌های کافی از این گوشی‌ها عنوان شده است. در نتیجه احتمالا ماه آینده باید شاهد اضافه شدن گوشی‌های جدید سامسونگ، اوپو، شیائمی و دیگران باشیم. اما بگذرید به خود لیست و اعضای آن بپردازیم.

انتوتو

صدر این لیست به گوشی گیمینگ ایسوس اختصاص داد شده است؛ جایی که ROG فون ۲ با سخت‌افزار قدرتمند و طراحی بخصوص، توانسته به خوبی پاسخ نیازهای کاربران را بدهد و سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. در جایگاه‌های بعدی هم وان پلاس و 7T و ریلمی X2 پرو قرار گرفته‌اند. نکنه جالب اینجاست که بسیاری از این گوشی‌ها من‌جمله ROG فون ۲، از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برند.

در نتیجه می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های جدیدتر، امتیاز بیشتری کسب کنند. برای مثال می‌توان از گلکسی S20 اولترا نام برد که با ۱۲ گیگابایت رم یکی از قدرتمند‌ترین گوشی‌های بازار است و هم اکنون رتبه اول با امتیاز کلی ۵۵۹۷۸۱، در صدر قرار گرفته و برادر کوچکتر آن گلکسی S20 پلاس نیز با امتیاز ۵۵۳۷۲۵، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. در نتیجه رم ۱۶ گیگابایتی باید امتیاز را به چیزی نزدیک به ۶۰۰ هزار برساند.

انتوتو

لیست میان‌رده‌ها هم نسبت به ماه گذشته تغییر نکرده است و همچنان جایگاه اول در اختیار ردمی نوت ۸ پرو با چیپست هلیو G90T قرار دارد. البته این ماه سامسونگ توانسته با عرضه گلکسی A71 و چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ به رقیب چینی نزدیک شده و به جایگاه دوم لیست انتوتو صعود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pishro
    pishro | ۱۸ اسفند ۱۳۹۸

    وان پلاس عجب غولی شده ?‍♂️

  • Amir DuDu
    Amir DuDu | ۱۸ اسفند ۱۳۹۸

    ردمی نو ۸ پرو به عنوان یک میان رده واقعا فوق العادست. من در کنار ایفونم برای کارم این گوشی رو یکماه خریدم و واقعا عالیه. از همه نظر. شیائومی با آپدیت های مداوم و رابط کاربری فوق العادش حرفی برای گفتن نمیذاره

    • FARDIN
      FARDIN | ۲۰ اسفند ۱۳۹۸

      مشکلش اینجاست کە خیلی زشتە

مطالب پیشنهادی