ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی P40
تکنولوژی

رندرهای واضح هواوی P40 و P40 پرو فاش شدند

در حالی که پنج روز به معرفی رسمی آخرین پرچمداران هواوی باقی مانده، هر چه به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از آن‌ها در رسانه‌ها فاش می‌شود. آخرین اطلاعاتی که در مورد هواوی P40 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

در حالی که پنج روز به معرفی رسمی آخرین پرچمداران هواوی باقی مانده، هر چه به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از آن‌ها در رسانه‌ها فاش می‌شود. آخرین اطلاعاتی که در مورد هواوی P40 و P40 پرو به بیرون درز کرده شامل چندین رندر واضح از این دو گوشی می‌شود که جزئیات کاملی از شکل و شمایل این دیوایس‌های پرچمدار را در اختیارتان می‌گذارد.

روز گذشته تعدادی تصویر از P40 و P40 پرو توسط ایوان بلس، فاش‌کننده مشهور در اینترنت پخش شد که قسمت جلویی بدنه دستگاه را به نمایش می‌گذاشت. اما تصاویر فاش شده جدید لبه‌ها و پشت بدنه دستگاه را هم به نمایش گذاشته‌‌اند.

هواوی دو رنگ مشکی و نقره‌ای را برای P40 و P40 پرو در نظر گرفته که مدل پرو، با نمایشگر خمیده‌ در انتها و لبه‌ها جلوه زیباتری دارد. همچنین در مقایسه با مدل معمولی یک دوربین بیشتر را هم در پشت بدنه دستگاه مشاهده می‌کنیم.

هواوی P40

اما خبر غافلگیرکننده اینجاست که خانواده پرچمداران P40، عضو دیگری با نام احتمالی P40 Premium هم دارد که ویژگی فوق‌العاده‌ای آن را از برادرانش متمایز کرده، و آن چیزی نیست جز بهره‌مندی از 2 دوربین تله فوتو. دوربین اول یک ماژول پریسکوپ با f/4.0 بوده که لنز معادل 240 میلی‌متری آن قدرت زوم اپتیکال 10 برابری را در اختیارتان قرار می‌دهد، و دوربین دوم با لنز معادل 80 میلی‌متری می‌تواند با زوم اپتیکال 3 برابری و f/2.0 تصاویری با وضوح هشت مگاپیکسل به ثبت برساند.

هر دو دوربین نیز از فناوری‌های PDAF و OIS پشتیبانی می‌کنند. اما دوربین اصلی یک سنسور 52 مگاپیکسلی با f/1.8 بوده که یک دوربین اولتراواید 40 مگاپیکسلی با f/1.8 آن را همراهی می‌کند. اما در جلوی دستگاه نیز شاهد یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با f/2.0 هستیم که یک دوربین ToF سه بعدی برای تشخیص عمق و تأمین امنیت بیشتر برای شناسایی چهره آن را همراهی می‌کند.

هواوی P40 پرو

همچنین یک دوربین ToF دیگر نیز در پشت دستگاه تعبیه شده که برای عکاسی پرتره و دادن عمق بیشتر به تصاویر کارایی خواهد داشت. اما فارغ از بحث دوربین، از مهم‌ترین ویژگی‌های سخت‌افزاری P40 Premium (یا هر چه بعدا آن را نام‌گذاری کنند) می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی اولد با رزولوشن 1440x3160 و نرخ بازسازی تصویر 120 هرتز، چیپست کایرین 990 با پشتیبانی از 5G، دوازده گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

این مدل همراه با اندروید 10 و نسخه 10.1 رابط کاربری EMUI هواوی به دست مشتریان می‌رسد. به نظر می‌رسد که مدل‌های P40 و P40 پرو هم مشخصات یکسانی با مدل پرمیوم داشته باشند، با این تفاوت که هر دو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mhb
    mhb | ۲ فروردین ۱۳۹۹

    طراحی گوشی ها بر اساس ترند هاس و همشونم دارن شبیه هم میشن و اصن کپی بی معنیه

  • M.Gh
    M.Gh | ۲ فروردین ۱۳۹۹

    همیشه مثلا تو گوشی y9 جلو اپل بود و عقب سامسونگ..الان هم جلو و هم عقب سامسونگه!
    واقعا اون دوستانی هم که توجیهه میکنن نمیفهمم،خب قبول کنید دیگه!
    الان یکی دیگه از دوستان میاد میگه ن این گوشی رو قبل از اینکه S10 رو رونمایی کنه معرفی کرده بود!!!??‍♀️

    • mhb
      mhb | ۲ فروردین ۱۳۹۹

      اگه به کپی باشه که دوربین چندگانه رو اول هواوی آورد و قبل اون الجی پس سامسونگ ریشه ای از اون کپی کرده پس گوشی های سامسونگ هم کپی ان همشون هم از رو اپل کپی کردن گوشی ساختن خخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی