ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

اپل دو میلیون قطعه ماسک N95 به مراکز درمانی آمریکا اهدا می کند

اپل دو میلیون قطعه ماسک N95 را به کارکنان مراکز خدمات درمانی در مناطق درگیر کرونا ویروس اهدا کرد. «مایک پنس» امروز در کنفرانس خبری کاخ سفید ضمن اعلام این خبر اعلام کرد توزیع ماسک ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۰:۰۵

اپل دو میلیون قطعه ماسک N95 را به کارکنان مراکز خدمات درمانی در مناطق درگیر کرونا ویروس اهدا کرد. «مایک پنس» امروز در کنفرانس خبری کاخ سفید ضمن اعلام این خبر اعلام کرد توزیع ماسک ها با همکاری دولت صورت خواهد گرفت.

اگرچه اپل هنوز پاسخی به این موضوع نداده است، پنس در کنفرانس خبری با اشاره به «قدرت صنعت آمریکا» گفت:

«من و رئیس جمهور مستقیماً این خبر را از اپل دریافت کردیم که آنها می خواهند 2 میلیون ماسک صنعتی را برای مقابله با کرونا اهدا کنند و دولت هم در توزیع این اقلام به آنها کمک خواهد کرد.»

کرونا ویروس به عنوان عامل بیماری کووید-19 با شیوع گسترده، وضعیت همه گیری جهانی را به وجود آورده است. شهرها، ایالت ها و کشورهای زیادی در قرنطینه اجباری به سر می برند و سیستم های درمانی با چالشی به مراتب بزرگ تر از ظرفیت خود روبرو هستند. اکثر صنایع هم در کشورهای مختلف تعطیل شده اند.

در مناطقی با شیوع گسترده، کادر درمان با کمبود تجهیزات حفاظتی مانند ماسک دست به گربیان هستند. ماسک نه تنها از انتقال ویروس جلوگیری می کند، بلکه پزشکان، پرستاران و دیگر پرسنل مراکز درمانی که مستقیماً با بیماران در ارتباطند را محافظت می نماید.

اهدای 2 میلیون قطعه ماسک حتی در آمریکا هم کار بزرگیست. برای مقایسه، فرماندار نیویورک دیروز از توزیع 1 میلیون ماسک N95 در شهر نیویورک خبر داد. شهردار نیویورک هم اعلام کرد این یک میلیون قطعه ماسک، کمک شایانی به کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند خواهد کرد. البته نیاز مراکز درمانی بیش از اینهاست و مشکل با یکی دو میلیون ماسک حل نمی شود.

گفتنیست اپل برای مقابله با شیوع کووید-19 تمام فروشگاه های خود در سرتاسر جهان را تعطیل کرده و کنفرانس مهم خود یعنی WWDC را نیز به شکل آنلاین برگزار خوهد کرد. البته احتمال اینکه این رویداد نیز همانند Google I/O 2020 به طور کامل کنسل شود وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_u
    saeed_u | ۳ فروردین ۱۳۹۹

    لطف میکنه
    واقعا که همش دو میلیون

مطالب پیشنهادی