ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی هواوی از چندین کیس و شارژر وایرلس برای سری P40

هواوی از چندین کیس و شارژر وایرلس رسمی برای خانواده P40 رونمایی کرد. برخی از این کیس ها فقط ظاهر گوشی را تغییر داده و برخی دیگر به منظور افزایش عملکرد پرچمداران جدید هواوی تولید ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

هواوی از چندین کیس و شارژر وایرلس رسمی برای خانواده P40 رونمایی کرد. برخی از این کیس ها فقط ظاهر گوشی را تغییر داده و برخی دیگر به منظور افزایش عملکرد پرچمداران جدید هواوی تولید شده اند.

کیس های سیلیکونی برای سری هواوی P40 ساخته شده اند و از چهار گوشه آنها در برابر ضربات مخافظت می کنند. درون آنها از جنس میکروفیبر است و در شش رنگ از جمله آبی، بژ، مشکی و نارنجی قابل خریداری خواهند بود. همچنین شش کیس با پوشش مونوگرام نیز برای این خانواده در دسترس هستند تا کاربر انتخاب بیشتری برای تغییر ظاهر گوشی داشته باشد.

هواوی P40 مثل هواوی P30 از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند ولی این کمبود باعث نشده تا مدل پایه به کلی از شارژ وایرلس محروم شود. هواوی برای جبران این کاستی کیسی برای هواوی P40 ساخته که کاربر به کمک آن می تواند گوشی را به طور بیسیم شارژ کند.

این کیس در دو رنگ عرضه شده و پشت آن برجسته است. با گذاشتن هواوی P40 در این کیس، امکان پشتیبانی از شارژ بیسیم 22.5 واتی SuperCharge فراهم می شود که به گفته سازنده گواهینامه ایمنی TÜV Rheinland را هم کسب کرده است.

کیس گیمینگ برای هواوی P40 پرو

هواوی یک کیس گیمینگ برای هواوی P40 پرو طراحی کرده است. این کیس علاوه بر اینکه از گوشی محافظت می کند، دو تریگر را هم اضافه می کند که در بازی های شوتر کاربردی خواهد بود. این کیس در دو رنگ عرضه شده و با بلوتوث به گوشی وصل می شود و می توان به کمک دکمه خاموش روشن آن را در زمان های دلخواه فعال کرد. البته در صورت استفاده از این کیس دیگر نمی توان گوشی را به طور بیسیم شارژ کرد.

کیس بعدی Snorkeling Case نام داشته و در تمام مدل های سری P40 و میت 30 پرو (به استثنای مدل Vegan Lather Edition) قابل استفاده است. به کمک این کیس می توان تا عمق حداکثر سه متری آب به مدت یک ساعت عکسبرداری کرد. این محصول نیز به کمک بلوتوث به گوشی وصل شده و روی آن دکمه های پاور، شاتر و زوم تعبیه شده اند.

این کیس لاکچری درون جعبه هواوی P40 پرو مدل Special Edition Gift Box قرار دارد و به کریستال های سواروفسکی (Swarovski) مزین شده است. هر کدام از بلورها به طور جداگانه تراش و پلیش خورده اند تا به قاب ظاهری پیچیده بدهند. جعبه دست ساز این کیس از پارچه ساخته شده از طلا تشکیل شده و درون آن مخمل باکیفیت به کار رفته است.

پایه شارژ بیسیم هواوی SuperCharge طراحی عمودی با زاویه 60 درجه دارد و به لطف بهره مندی از دو کویل می توان هواوی P40 پرو و مدل پرو پلاس را به شکل عمودی یا افقی روی آن گذاشت. این شارژر گواهینامه ایمنی TÜV Rheinland را دریافت کرده و زیر آن فن خنک کننده با صدای بسیار کم تعبیه شده است.

هواوی قیمت هیچ کدام از لوازم های جانبی نامبرده شده را اعلام نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی