ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر ارشد هواوی: بحران کرونا تأثیری بر فروش سری P40 نمی‌گذارد

«ریچارد یو» (Richard Yu)، مدیر بخش محصولات مصرفی هواوی پس از رونمایی از خانواده هواوی P40 به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در مورد خدمات موبایلی هواوی (Huawei Mobile Services)، ویروس کرونا و همچنین دستیار ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

«ریچارد یو» (Richard Yu)، مدیر بخش محصولات مصرفی هواوی پس از رونمایی از خانواده هواوی P40 به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در مورد خدمات موبایلی هواوی (Huawei Mobile Services)، ویروس کرونا و همچنین دستیار صوتی جدید این شرکت به نام Celia صحبت و تأکید کرد که بیماری کووید 19 تأثیری بر خانواده P40 ندارد. وی خاطر نشان کرد که تولید خانواده P40 و قطعات آنها چند ماه قبل از آسیب دیدن زنجیره تأمین آغاز شده و بنابراین بازار با کمبود مواجه نخواهد شد.

«یو» در مورد تأثیر بحران کرونا بر تقاضا هم صحبت هایی کرد و گفت که این روزها بیشتر مردم از خانه کار می کنند یا درس می خوانند و همین مساله تقاضا برای لپ تاپ و تبلت را بیشتر کرده است. وی افزود که خانواده هواوی P40 و به طور کلی بازار تلفن های هوشمند نیز از این قاعده مستثنی نیستند چرا که استفاده مردم از گوشی نسبت به گذشته بیشتر شده است.

مدیرعامل هواوی از بی تاثیری بحران کرونا در فروش هواوی P40 می گوید

هواوی امسال برخلاف نسل قبل، سه گوشی پرچمدار معرفی کرده تا کاربران بیشتری را به خود جلب کند. یو گفت که تولید هواوی P40 پرو پلاس برای این شرکت بسیار گران تمام می شود و این گوشی برای هر کاربری مناسب نیست. به همین دلیل این شرکت هواوی P40 پرو و هواوی P40 را هم در سبد محصولات خود عرضه می کند که با هزینه کمتر، قابلیت های یک گوشی پرچمدار را به ارمغان می آورند.

مدیر عامل هواوی در مورد تحریم های آمریکا هم صحبت هایی کرد و گفت که خدمات موبایلی هواوی تا زمان مساعدتر شدن مراودات تجاری چین با آمریکا، انتخاب اول این شرکت برای جایگزینی خدمات گوگل خواهد بود. البته در صورتی که دو کشور به توافق برسند، هواوی دوباره از برنامه های گوگل در گوشی های خود استفاده خواهد کرد.

این مدیر ارشد گفت که موفقیت های بسیاری پیش روی این شرکت است و وضعیت «هر روز، هر هفته و هر ماه» بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • aref
    aref | ۸ فروردین ۱۳۹۹

    این یارو کلا عادت داره به قپی اومدن و لاف زدن... یکم صبر کن تا ببینی سرنوشت p40هم مشابه mate 30سیاه و تاریکه مخصوصا توی ایران با این وضعیت فیلتر شدن اپ گالری هوآوی و عدم اتصال به سرور هوآوی

    • mhb
      mhb | ۱۰ فروردین ۱۳۹۹

      خود هواوی مارو فیلتر کرده چه ربطی به فیلتر کردن ما داره

  • hassan13766
    hassan13766 | ۸ فروردین ۱۳۹۹

    درسته چون بیشتر خریداراش تو چین زندگی میکنن و چینم که موفق شده کرونا رو شکست بده

مطالب پیشنهادی