ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون‌های 5G
تکنولوژی

فاکسکان: آیفون‌های 5G به موقع وارد بازار می‌شوند

شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها در کشور چین شده بود که توقف تولید برخی محصولات را در پی داشت. با وجود این موضوع، فاکسکان اعلام کرده احتمالا تاخیری در تولید آیفون‌های 5G ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها در کشور چین شده بود که توقف تولید برخی محصولات را در پی داشت. با وجود این موضوع، فاکسکان اعلام کرده احتمالا تاخیری در تولید آیفون‌های 5G وجود نخواهد داشت و این کارخانه می‌تواند به گونه‌ای زمان‌بندی کند که زمان از دست رفته را جبران کند.

در گذشته شنیده‌ها به احتمال معرفی به موقع آیفون‌ها اشاره کرده بودند، اما حالا فاکسکان آن را رسما تایید کرده است. در نتیجه اپل همانند گذشته، امسال نیز آیفون‌های جدید خود را در فصل پاییز وارد بازار می‌کند.

فاکسکان شریک اصلی اپل در زمینه تولید آیفون محسوب می‌شود. این شرکت به علت شیوع کرونا مجبور به تعطیلی کارخانه‌های خود به مدت یک ماه شده بود، اما هم اکنون فعالیت این کارخانه‌ها به حالت طبیعی برگشته است. با وجود این موضوع، نگرانی‌ها در رابطه با تاخیر در روند توسعه آیفون‌های 5G وجود داشت.

آیفون‌های 5G

مدیر سرمایه‌گذاری فاکسکان، «الکس یانگ» اعلام کرده این شرکت برای جبران زمان از دست رفته، با مهندسان اپل همکاری می‌کند. وی هشدار داده اگر این تاخیر چندین هفته یا ماه طول بکشد، احتمالا تغییری در زمان رونمایی از محصولات جدید ایجاد می‌شود.

معمولا تولید آزمایشی آیفون‌های جدید در خرداد ماه آغاز می‌شود تا مشکلات مربوط به خط تولید رفع شوند. پس از این مرحله، در مرداد ماه این محصولات به تولید انبوه می‌رسند تا در اوایل مهر ماه وارد بازار کشورهای مختلف شوند. اپل برای رقابت با تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی، باید آیفون‌های 5G را طبق برنامه‌ریزی وارد بازار کند، بنابراین به همکاری با فاکسکان ادامه می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی