ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی شیائومی برای سال 2019: کاهش سود با وجود رکورد درآمد

گزارش مالی شیائومی برای سال 2019 از درآمد 29 میلیارد دلاری این شرکت چینی خبر می‌دهد. این برند برای اولین بار موفق به کسب چنین درآمدی شده است. در حالی که درآمد این شرکت به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

گزارش مالی شیائومی برای سال 2019 از درآمد 29 میلیارد دلاری این شرکت چینی خبر می‌دهد. این برند برای اولین بار موفق به کسب چنین درآمدی شده است.

در حالی که درآمد این شرکت به یک رکورد دست پیدا کرده، سود آن در مقایسه با سال 2018 کاهش داشته است. سود این برند در سال 2018 برابر با 2 میلیارد دلار گزارش شده بود و حال سود آن با کاهش 26 درصدی، به 1.4 میلیارد دلار رسیده است.

این شرکت عملکرد رضایت بخشی در سه ماهه پایانی سال 2019 داشته است. درآمد آن با رشد چشمگیر 27.1 درصدی به 8 میلیارد دلار رسیده. درآمد آن در بازه زمانی یکسان سال 2018 برابر با 6.3 میلیارد دلار بوده. علاوه بر درآمد، سود خالص آن نیز نیز با رشد 26.5 درصدی به 320 میلیون دلار رسیده است.

گزارش مالی شیائومی برای سال 2019 نشان می‌دهد فروش گوشی‌های هوشمند آن نیز در سه ماهه چهارم با رشد بالایی روبه‌رو شده. درآمد بخش موبایل آن در سه ماهه پایانی 2019 به 4.3 میلیارد دلار رسیده که از رشد 22.8 درصدی نسبت به سال 2018 خبر می‌دهد. کل درآمد بخش موبایل شیائومی در سال 2019 برابر با 17 میلیارد دلار بوده که رشدی 7.3 درصدی را نشان می‌دهد.

عملکرد این شرکت چینی با توجه به افزایش کم قیمت گوشی‌های آن، چشمگیر است. میانگین قیمت محصولات این برند رشدی 2.2 درصدی را تجربه کرده. شیائومی قصد دارد با توسعه گوشی‌های پرچمدار و پریمیوم، چهره برند خود را تغییر دهد و بیش از پیش در این بخش از بازار فعالیت داشته باشد. هم اکنون این برند روی گوشی‌های 5G تمرکز کرده است.

گزارش مالی این شرکت تنها به عملکرد آن در سال گذشته میلادی نپرداخته و وضعیت این برند در مواجه با ویروس کرونا را نیز مشخص کرده. شیوع این ویروس تولید و توزیع محصولات شیائومی را در دو ماه گذشته مختل کرده بود اما هم اکنون 80 تا 90 درصد به حالت عادی بازگشته‌. فروش این برند در این بازه زمانی در چین و کشورهای دیگر کاهش پیدا کرده، اما شیائومی همچنان برای ادامه سال امیدوار است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Amin@chy
    Amin@chy | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹

    130دلار بابت اسنپداگون 865 و فکر کنم 40 دلار هم بابت مودم 5g یعنی فقط ۱۷۰ دلار بابت چیپ هست یکی از دلایل گرون بودن پرچمدار شیائومی امسال اینه

    • GHAEM
      GHAEM | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

      داداچ اون نسخه mi10 pro تازه بازم 750دلاره تقریبا

    • GHAEM
      GHAEM | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

      خوده mi10 قیمت525دلار بود فکر کنم

    • MrMojtaba
      MrMojtaba | ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

      داداش این قیمتا مال بازار اروپاس که یه سری مالیات و غیره به قیمت گوشی اضافه میکنه، گوشیای ما از امارات و هند وعلی الخصوص چین وارد میشه که قیمتش همون 500 و 600 دلاره

مطالب پیشنهادی