ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هری پاتر در خانه
تکنولوژی

هری پاتر در خانه؛ در روزهای قرنطینه به سرزمین جادو سفر کنید

کرونا باعث شده بسیاری از افراد در خانه قرنطینه شوند و نیاز به سرگرمی داشته باشند. «جی.کی. رولینگ»، نویسنده یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان یعنی «هری پاتر» به تازگی سایت «هری پاتر در خانه» را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

کرونا باعث شده بسیاری از افراد در خانه قرنطینه شوند و نیاز به سرگرمی داشته باشند. «جی.کی. رولینگ»، نویسنده یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان یعنی «هری پاتر» به تازگی سایت «هری پاتر در خانه» را راه‌اندازی کرده است.

این مرکز منابع مختلف مربوط به هری پاتر، شامل دسترسی رایگان به کتاب صوتی نسخه اول این سری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. کتاب صوتی «هری پاتر و سنگ جادو» که در کتابخانه این هاب موجود است، به زبان‌های مختلف ترجمه می‌شود و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای دسترسی به این کتاب، نیازی به تهیه اشتراک آمازون نخواهید داشت.

از دیگر ویژگی‌های مرکز هری پاتر در خانه می‌توان به مقالات، پازل‌ها و ویدیوها اشاره کرد که توسط انتشارات «بلومزبری» و «اسکلاستیک» در دسترس هستند. رولینگ با اعلام خبر راه‌اندازی مرکز آنلاین هری پاتر در خانه، متن زیر را توییت کرده: «والدین، معلمان و افرادی که کودکان را در زمان قرنطینه سرگرم می‌کنند، شاید نیاز به کمی جادو داشته باشند.»

هری پاتر در خانه

سازمان‌دهندگان این وب‌سایت، اعلام کرده‌اند:

«برای بیش از 20 سال است که هاگوارتز تبدیل به محلی برای فرار همه افراد شامل مخاطبان، طرفداران و افراد پیر و جوان شده. در دوره عجیبی قرار داریم و می‌خواهیم شما را دوباره به هاگوارتز دعوت کنیم. شما به یک محیط دوستانه برای خود، خانواده و سایر افرادی که به آن‌ها اهمیت می‌دهید، دسترسی پیدا می‌کنید.»

رولینگ در گذشته اعلام کرده بود که مجوزهای کپی رایت مجموعه هری پاتر را کاهش می‌دهد تا معلمان قادر باشند ویدیوهایی که در آن‌ها، کتاب‌های هری پاتر را با صدای بلند می‌خوانند، منتشر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • qho3inp
    qho3inp | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

    والا من ساىتو دىدم نتونسم کتاب صوتى راىگانشو پىدا کنم اگ ممکنه بى زحمت لىنک اون پىجو لطف کنىن

  • Sakaei
    Sakaei | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

    سندرم انگشت بی قرار فقط فیلتر چی که هنو تازه این سایت معرفی شده درجا فیلترش کرده

    • کتیبه سپید
      کتیبه سپید | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹

      این دیگه به آرمان‌ها یا چارچوب‌ها یا اختلاف در عقاید، ربطی نداره؛ اینا کلاً با ما مشکل شخصی دارن. لذت می‌برن از مسدود کردن هر چیزی که یه اپسیلون حال مردم رو خوب کنه. این دیگه عین جنونه.
      * برام فرقی نداره کامنتم رو پاک کنین یا نه

مطالب پیشنهادی