ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

بررسی ویدیوئی پورشه 911 GT3 RS توسط کلکسیونر ایرانی ساکن آمریکا [تماشا کنید]

پورشه 911 یکی از محبوب ترین خودروهای اسپرت جهان محسوب می شود. این اتومبیل جذاب و دوست داشتنی به نماد کمپانی تبدیل شده و در طول نزدیک به 6 دهه گذشته، با همان شکل و ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰

پورشه 911 یکی از محبوب ترین خودروهای اسپرت جهان محسوب می شود. این اتومبیل جذاب و دوست داشتنی به نماد کمپانی تبدیل شده و در طول نزدیک به 6 دهه گذشته، با همان شکل و شمایل آشنای خود راهی بازار شده است.

اگر بخواهیم دقیق تر اشاره کنیم، باید بگوییم 911 در سال 1963 متولد شده و از آن تاریخ تاکنون در 8 نسل مختلف به فروش رسیده است. نسل هشتم این خودرو در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2018 و به عنوان مدل 2019 معرفی شد. این نسل حامل کد 992 بوده و همچون همیشه در چند نسخه مختلف با پیشرانه ها و اتاق هایی متنوع قابل انتخاب است.

برای افرادی که به دنبال عملکرد اسپرت تر و نزدیک به مدل های مسابقه ای هستند، پورشه نسخه های GT را پیشنهاد می کند. این نسخه ها نیز به نوبه خود به چند دسته دیگر تقسیم می شوند. از آنجایی که تابحال فقط مدل های کاررا و توربو از نسل هشتم 911 معرفی شده، علاقه مندان یا باید نسخه های GT نسل قبلی را خریداری کنند و یا منتظر بمانند پورشه نسخه های مذکور از نسل جدید را نیز عرضه کند.

علی بخردی کلکسیونر و مالک صفحات یوتیوبی و اینستاگرامی گاراژ بخردی، در یکی از ویدیوهای اخیر خود به سراغ نسخه GT3 RS از پورشه 911 رفته و به واکاوی دقیق مشخصات و قابلیت های آن پرداخته است. این خودرو که مدل 2019 است، از یک موتور 4 لیتری 6 سیلندر تخت با 520 اسب بخار قدرت و جعبه دنده 7 سرعته PDK سود می برد.

بررسی پورشه 911 GT3 RS

از لحاظ ظاهری شاخص ترین ویژگی پورشه 911 GT3 RS را می توان باله بسیار بزرگ آن نامید. به غیر از این مورد، با توجه به ویژگی های دیگری مثل وجود شکاف روی گلگیرها و کاپوت، سپر اسپرت و دو خروجی اگزوز بزرگ که در وسط سپر عقب جا خوش کرده اند، این نسخه را از دیگر اعضای خانواده تشخیص داد.

چنانچه شما هم از علاقه مندان پورشه 911 GT3 RS هستید و دوست دارید بیشتر و بهتر با مشخصات آن آشنا شوید، دعوت می کنیم ویدیوهای تهیه شده توسط آقای بخردی را تماشا فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mr Ali
    Mr Ali | ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

    اینو یکی باید ببینه که زورش میرسه این ماشینو بخره . من چرا باید برسی چیزی که به دردم نمیخوره و پولشو ندارم رو ببینم !؟!!؟؟؟؟

    • Amir Dn
      Amir Dn | ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

      چون جالبه

مطالب پیشنهادی