ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ابر آروان اقدامات خود برای حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خُرد را اعلام کرد

ابر آروان اعلام می‌کند به‌منظور حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خُرد که در وضعیت کرونا صدمات بسیاری دیده‌اند، با افزایش ۲.۵ برابری بازه‌ی رایگان محصول CDN، افزودن قابلیت‌های جدید به سطح رایگان محصولات امنیت ابری، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۱

ابر آروان اعلام می‌کند به‌منظور حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای خُرد که در وضعیت کرونا صدمات بسیاری دیده‌اند، با افزایش ۲.۵ برابری بازه‌ی رایگان محصول CDN، افزودن قابلیت‌های جدید به سطح رایگان محصولات امنیت ابری، عدم افزایش قیمت پشتیبانی پایه و محصولات ویدیویی خود تلاش کرده است تا به سهم خود استفاده از سرویس‌های ابری را برای این دسته از کسب‌وکارها تسهیل کند.

بر اساس گزارشی که روابط عمومی ابر آروان منتشر کرده، بازه‌ی رایگان محصول شبکه‌ی توزیع محتوا یا CDN ابر آروان با افزایش ۲.۵ برابری از ابتدای اردیبهشت ۱۳۹۹، در اختیار وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین خواهد بود. به‌واسطه‌ی این تغییر، مشتریانی که می‌توانند از بازه‌ی رایگان این محصول استفاده کنند افزایش می‌یابند و مشتریانی که سطح مصرف‌شان بیش از این میزان است، مبلغ کم‌تری نسبت به گذشته پرداخت خواهند کرد.

در واقع سقف بازه‌ی رایگان CDN ابر آروان تا پیش از این، یک میلیون درخواست و ۲۰ گیگابایت بود که این میزان تا ۵۰ گیگابایت افزایش می‌یابد. از سوی دیگر علاوه‌بر امکانات سال قبل، امکاناتی هم‌چون DNSSEC، لاگ فورواردینگ، CDN Apps و گزارش وضعیت پاسخ‌گویی سرور نیز به این محصول افزوده شده است.همچنین سطح رایگان امنیت ابری آروان تا پیش از این تنها شامل مقابله با حملات DDoS پایه بود که در طرح جدید ابر آروان، دیواره آتش تا تعریف ۵ قانون به‌رایگان در اختیار کاربران است.

ابر آروان همچنین خبر می‌دهد که در شرایط کنونی و زمانی که استفاده‌ از بسترهای ویدیویی آنلاین به شدت افزایش پیدا کرده است، این شرکت تصمیم گرفته است تا هیچ افزایش قیمتی بر روی این بخش از محصول خود نداشته باشد و استفاده از پلتفرم ویدیو ابر آروان تا ۱۰ گیگابایت، رایگان است. در اسفند ماه، ابر آروان محصولات این حوزه را به‌رایگان در اختیار کسب‌وکارهایی قرار داده بود که از این بستر برای سرویس‌دهی مضاعف در دوران کرونا استفاده می‌کردند و استفاده‌ی رایگان از این محصولات را تا پایان فروردین نیز تمدید کرده است. همچنین استفاده از فضای‌ذخیره‌سازی ابری و پلتفرم ابری آروان نیز تا پایان اردیبهشت‌ ماه رایگان باقی خواهد ماند.

روابط عمومی ابر آروان همچنین تاکید می‌کند که این شرکت در ۴ سال گذشته هیچ افزایش قیمتی بر روی خدمات عمومی خود نداشته است. این شرکت تصمیم داشته تا در سال جاری افزایش قیمت را اعمال کند اما آنطور که «پویا پیرحسینلو»، ناخدای اجرایی ابر آروان می‌گوید، این تصمیم از موقعیت فعلی و دشوار کشور متاثر شده است:

«ما در اصلاح قیمت‌ها تلاش کردیم تا به سهم خود، خدمات رایگان خود را گسترش داده و در هر دسته‌ی محصول و سرویس، بخشی از سرویس‌های پراستفاده‌ی مشتریان تا جای ممکن بدون افزایش قیمت باقی بماند. ما همچنان بر مسیر پیشین خود گام بر می‌داریم و فکر می‌کنیم باید با حمایت از کسب‌وکارهای خرد، افزایش قیمت‌ها را تنها محدود به بخش مشتریان بزرگ و سازمانی نمود.»

پویا پیرحسینلو هم‌چنین به افزایش پیوسته هزینه‌های تامین سخت‌افزار و دشواری‌های تامین آن در وضعیت جهانی اشاره کرد و گفت: «در مورد هزینه‌های این محصول هم تلاش کردیم، با وجود افزایش قیمت، هم‌چنان استفاده از سرویس‌های ابر آروان اقتصادی‌تر از سایر سرویس‌دهندگان این محصول باشد.»

ابر آروان مدعی است که زیرساخت پردازشی این شرکت، که در حال حاضر در سه دیتاسنتر مختلف در داخل و خارج از کشور عرضه می‌شود، هم‌چنان ۳۲ تا ۶۳درصد از خدمات سرویس‌دهندگان شناخته‌شده‌ی خارجی ارزان‌تر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۱۸ فروردین ۱۳۹۹

    اصلا این کارتان درست نیست
    این تیتر اصلا مناسب این مطلب نمی باشد !
    قیمت پکیج های امنیت ابری به شدت افزایش دادید
    قطعا به گزینه‌های خارجی فکر خواهم کرد

مطالب پیشنهادی