ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا 9.3 پیور ویو 5G
تکنولوژی

نوکیا 9.3 پیور ویو 5G با دوربین پنج‌گانه 108 مگاپیکسلی از راه می‌رسد

شرکت HMD Global قصد دارد امسال گوشی نوکیا 9.3 پیور ویو 5G را معرفی کند. جدیدترین گزارش منتشر شده از دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند به همراه سنسور اولترا واید 108 مگاپیکسلی خبر می‌دهد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

شرکت HMD Global قصد دارد امسال گوشی نوکیا 9.3 پیور ویو 5G را معرفی کند. جدیدترین گزارش منتشر شده از دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند به همراه سنسور اولترا واید 108 مگاپیکسلی خبر می‌دهد.

سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی نوکیا 9 پیور ویو بودیم. اگرچه این گوشی هوشمند به دوربین اصلی پنج گانه مجهز شده، اما این دوربین عملکرد بی‌نظیری ندارد و همچنین از پردازنده قدیمی بهره می‌برد. این موارد باعث شده HMD Global تصمیم بگیرد نسل جدید این دستگاه را توسعه دهد.

به تازگی گزارشی درباره نوکیا 9.3 پیور ویو 5G از سوی NokiaPowerUser منتشر شده که به دوربین اصلی پنج گانه این دستگاه اشاره می‌کند. در حالی که نوکیا 9 پیور ویو از فناوری دوربین لایت بهره می‌برد، ظاهرا این فناوری در نسل جدید آن حضور ندارد. در حقیقت اوایل سال جاری میلادی گزارشی به قطع همکاری HMD Global و لایت به علت عدم پشتیبانی از گوشی نوکیا 9 پیور ویو اشاره کرده بود.

انتظار می‌رود نوکیا در حال همکاری با شرکت جدیدی برای توسعه سیستم دوربین پرچمدار جدید خود باشد، البته هنوز نام شریک این برند فنلاندی مشخص نشده. با این وجود، پرچمدار آینده نوکیا به دوربین بسیار قدرتمندی مجهز می‌شود. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است که توسط یک سنسور فوق عریض 108 مگاپیکسلی همراهی می‌شود.

نوکیا 9.3 پیور ویو 5G

در حال حاضر مشخصات سایر سنسورهای دوربین اصلی این پرچمدار فاش نشده، اما به احتمال زیاد شاهد استفاده از سنسورهای تله فوتو، ماکرو و تشخیص عمق برای آن باشیم.

تا به امروز چندین گزارش در رابطه با نوکیا 9.3 پیور ویو 5G منتشر شده. بر اساس آن‌ها، پرچمدار آینده نوکیا از طراحی تمام صفحه بهره می‌برد و به دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. از سایر مشخصات احتمالی این گوشی هوشمند می‌توان به چیپست اسنپدراگون 865، پشتیبانی از شبکه 5G و سیستم عامل اندروید وان اشاره کرد. انتظار می‌رود این دستگاه به همراه نوکیا 7.3 در شهریور ماه معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sakaei
    Sakaei | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

    به نظر من اگر این شرکت به فکر سود و طهم گسترده از بازار هست باید مقل شیائومی سود کمتری از هر محصولش دریافت کنه .
    به عنوان مثال شیائومی روی هر گوشی ای که میفروشه ۴ درسد سود میکشه که همین امر باعث شده گوشی هاش اقتصادی باشن و همینطور که میبینیم سهم و فروش قابل ملاحظه ای در بازار داره

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۲۶ فروردین ۱۳۹۹

    چه خبره این که همش دوربینه

مطالب پیشنهادی