ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سایبرتراک
تکنولوژی

اطلاعات جدیدی از تسلا سایبرتراک منتشر شد؛ ابعاد کوچکتر و سیستم تعلیق بادی جدید

سایبرتراک (Cybertruck) یک پیکاپ برقی قدرتمند با طراحی عجیب است که هنوز وارد بازار نشده. به تازگی مدیر عامل تسلا، «ایلان ماسک» در توییتر اعلام کرده که این شرکت اندازه اولین وانت برقی خود را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سایبرتراک (Cybertruck) یک پیکاپ برقی قدرتمند با طراحی عجیب است که هنوز وارد بازار نشده. به تازگی مدیر عامل تسلا، «ایلان ماسک» در توییتر اعلام کرده که این شرکت اندازه اولین وانت برقی خود را کاهش می‌دهد.

به تازگی یکی از هواداران تسلا در توییتر خواهان انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با پیکاپ این شرکت شده و مدیر عامل تسلا چنین کاری را انجام داده است. ایلان ماسک اعلام کرده که تسلا در حال توسعه سیستم تعلیق بادی جدید برای این پیکاپ است. به گفته ماسک، این سیستم تعلیق بادی با آنچه در خودروهای تسلا مدل S و مدل X مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت است و بر اساس آن توسعه پیدا نمی‌کند.

این سیستم تعلیق جدید باعث افزایش کارایی پیکاپ الکتریکی تسلا در زمینه آفرود می‌شود. ایلان ماسک در توییت خود به باخا اشاره کرده. باخا برای مسابقات آفرود خود معروف است و در مسابقات به عنوان سنگ محک خودروهای آفرود شناخته می‌شوند.

سایبرتراک

علاوه بر این هوادار، فرد دیگری نیز در توییتر از ماسک در رابطه با سایبرتراک سوال پرسیده است. این کاربر از ماسک خواسته تغییرات نسخه تجاری با مدل اولیه را اعلام کند و مدیر عامل تسلا در پاسخ، به اندازه کوچکتر آن اشاره کرده. بر اساس گفته ماسک، مدل تجاری پیکاپ تمام الکتریکی این برند در مقایسه با نمونه اولیه، با کاهش ۳ درصدی اندازه روبه‌رو می‌شود. ماسک همچنین به کاهش ارتفاع لبه پنجره این وانت اشاره کرده که احتمالا آن را جذاب‌تر می‌کند.

تولید سایبرتراک با ۳ موتور برقی از اواخر ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و مدل ضعیف‌تر آن نیز از سال ۲۰۲۲ وارد خط تولید خواهد شد. ایلان ماسک ماه گذشته میلادی با توییتی اعلام کرد تسلا در حال جستجوی مناطقی در مرکز ایالات متحده آمریکا برای ساخت کارخانه جدید برای تولید سایبرتراک است. هنوز مناطق مدنظر تسلا اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی