ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رانندگان اسنپ
تکنولوژی

رانندگان اسنپ ملزم به استفاده از ماسک شدند

اسنپ با انتشار یک بیانیه خبری اعلام کرد که در مسیر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، استفاده از ماسک را برای تمامی رانندگان ناوگان خود الزامی کرده است. اسنپ برای حفظ سلامت راننده و مسافر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۶

اسنپ با انتشار یک بیانیه خبری اعلام کرد که در مسیر جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، استفاده از ماسک را برای تمامی رانندگان ناوگان خود الزامی کرده است.

اسنپ برای حفظ سلامت راننده و مسافر و همچنین بهبود بهداشت سفر، اقداماتی را درنظر گرفته. آنطور که روابط عمومی اسنپ گزارش می‌دهد، این سامانه حمل و نقل به تازگی گزینه «عدم استفاده از ماسک» را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که مسافران در صورت عدم استفاده از ماسک توسط راننده، می‌توانند آن را به تیم پشتیبانی گزارش دهند. تیم پشتیبانی، رانندگان اسنپ بدون ماسک را شناسایی کرده و به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌کند.

گزینه عدم استفاده از ماسک در بخش «بازخورد سفر» قسمت «نقاط ضعف» قرار گرفته. مسافران پس از پایان سفر خود می‌توانند عدم استفاده از ماسک توسط راننده را به تیم پشتیبانی گزارش دهند. اسنپ ابتدا به این راننده دوبار هشدار می‌دهد ولی اگر راننده در سفر دیگری ماسک نداشته باشد، امکان فعالیت وی به مدت 6 ساعت وجود نخواهد داشت. اگر دوباره چنین موضوعی تکرار شود، برای راننده یک روز کامل کاری درخواست سفر فرستاده نمی‌شود.

رانندگان اسنپ

اسنپ قصد دارد با تست «ارزیابی بهداشت سفر»، از شیوع بیشتر کرونا در ایران جلوگیری کند. در همین راستا این سامانه اقداماتی مانند آموزش و اطلاع‌رسانی توصیه‌های بهداشتی در تمام کانال‌های ارتباطی برای راننده و مسافر، تجهیز ناوگان به اقلام بهداشتی، ضدعفونی کردن خودروها و اضافه کردن گزینه «عدم رعایت بهداشت» به اپلیکیشن، انجام داده است.

اسنپ برای مسافرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، همزمان با پایان سفر تست «ارزیابی بهداشت سفر» را به صورت پوش نوتیفیکیشن ارسال می‌کند. مسافران با پاسخ‌گویی به چندین سوال، بهداشت سفر خود را ارزیابی می‌کنند. نتایج این تست‌ها توسط تیم پشتیبانی اسنپ مورد بررسی قرار می‌گیرند تا عملکرد این سامانه بهبود پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی