ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

تام هنکس از تجربه دردناک ابتلا به کرونا می‌گوید

تام هنکس که از اولین سلبریتی‌های مبتلا به ویروس کرونا بود، درباره تجربه دردناک خود و همسرش مطالبی را با رسانه‌ها در میان گذاشته که از خستگی عجیب تا درد مفرط را شامل می‌شود. تام ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

تام هنکس که از اولین سلبریتی‌های مبتلا به ویروس کرونا بود، درباره تجربه دردناک خود و همسرش مطالبی را با رسانه‌ها در میان گذاشته که از خستگی عجیب تا درد مفرط را شامل می‌شود.

تام هنکس، بازیگر سرشناس هالیوود و همسرش «ریتا ویلسون» ماه گذشته ابتلای خود به این بیماری مهلک را اعلام کردند و حالا این بازیگر سرشناس هالیوود در گفتگو با یک برنامه رادیویی از تجارب متفاوت خود و همسرش در این مدت سخن به میان آورده. هنکس با اشاره به درد جسمانی و خستگی مفرط خود می‌گوید:

«شرایط ریتا از من وخیم تر بود و تب بالاتری داشت. او حس بویایی و چشایی را از دست داده بود و تقریبا طی سه هفته از خوردن غذا هیچ لذتی نمی‌برد. گاهی آنقدر حالت تهوع داشت که فاصله میان تخت تا نقاط دیگر را روی زمین می‌خزید.»

هنکس برای بازی در فیلمی به کارگردانی «باز لورمن» به استرالیا رفته بود که به شرح زندگی «الویس پریسلی» می‌پردازد. او نقش «تام پارکر»،مدیر برنامه پریسلی را بازی می‌کند اما پس از علنی شدن ابتلای وی و ریتا به کرونا آنها در بیمارستان قرنطینه شدند و فیلمبرداری هم متوقف شد.

تام هنکس

هنکس می‌گوید از آنها خواسته شده با خودداری از ارتباط با دیگران از سرایت بیماری جلوگیری کنند و به همین خاطر قرنطینه شده‌اند. وی در این مدت سعی کرده با انجام تمرینات بدنی خود را تقویت کند اما بعد از تنها ۱۲ دقیقه انرژی‌اش را کاملا از دست داده است:

«در جواب دکترها و پرستارهایی که برای چک کردن شرایط وارد اتاق ایزوله ما می شدند، می‌گفتم که عجیب حال ممکن را دارم. آنقدر خسته‌ام که حتی توان اجرای حرکات کششی ساده را هم ندارم. آنها هم طوری که انگار در حال حرف زدن با احمق ترین آدم دنیا هستند به من نگاه کرده و می گفتند شما کووید-۱۹ دارید.»

خوشبختانه هر دوی آنها به لطف مراقبت‌های پزشکی از ویروس کرونا جان سالم به در برده و بهبودی خود را باز یافته‌اند.

 

تماشا کنید: دیپ فیک بسیار طبیعی از 20 سلبریتی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • min
    min | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

    وای من عاشق این بشرم
    تنش سلامت??

  • reza
    reza | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    یعنی اگه چیزیشون میشد خودم تنهایی به چین اتک میزدم .

مطالب پیشنهادی