ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت ارائه دهنده خدمات ابری Xaas
تکنولوژی

«ابر زس» از عدم افزایش قیمت سرویس‌های خود در بحران کرونا خبر می‌دهد

«ابر زس» از اقداماتی که برای ایام شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته خبر داد و تاکید کرد که آنها علی رغم افزایش هزینه‌هایشان تصمیم دارند هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای مشتریان خود در نظر نگیرند. ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

«ابر زس» از اقداماتی که برای ایام شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته خبر داد و تاکید کرد که آنها علی رغم افزایش هزینه‌هایشان تصمیم دارند هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای مشتریان خود در نظر نگیرند. این مجموعه همچنین اعلام می‌کند که خدمات خود را برای مدارس، آموزشگاه‌ها و تمامی شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با ۲۵ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

«حسام الدین زاریان» مدیر تجاری XaaS در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که آنها تصمیم گرفتند با وجود افزایش هزینه‌ها در شرایط فعلی کشور قیمت خدمات خود را افزایش ندهند. به گفته او این تصمیم از جایی ناشی می‌شود که اغلب استارتاپ‌ها در حال حاضر برای تقویت و تامین زیرساخت‌های مناسب خود و بهبود سرویس‌های خود مشکل دارند. او تاکید دارد برخی از استارتاپ‌ها با شرکت‌های خارجی برای تامین زیرساخت‌های مناسب صحبت می‌کنند که وارد یک وادی تجاری بر مبنای ارز می‌شوند در حالی که سرویس «ابر زس» با همان استانداردها و با قیمتی ۸۰ درصد کمتر از بازار جهانی ارائه می‌شود.

شرکت ارائه دهنده خدمات ابری Xaas

زاریان می‌گوید آنها به دلیل اینکه فشار مضاعفی روی تیم‌های استارتاپی صورت گرفته این تصمیم را گرفته‌اند و در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنند تا کی می‌توانند این شرایط را ادامه دهند به دیجیاتو می‌گوید:

«شرایط برای خود ما هم سخت است و ما در حال حاضر از ذخایر شرکت استفاده می‌کنیم. اما حداقل تا زمانی که رکود عجیب و غریب فعلی ادامه دارد سعی‌مان بر اینست تا شرایط خود را ادامه دهیم و تغییری در قیمت‌های خود ندهیم. مشتریان ما از شنیدن این خبر خوشحال شدند و سرویس‌های خود را بلندمدت‌تر تمدید کردند تا این بحران را رد کنند.»

شرکت ارائه دهنده خدمات ابری Xaas

زاریان خبر می‌دهد که XaaS علاوه بر تغییر ندادن قیمت‌ها، برای مراکزی که عضو سازمان نصر کشور هستند ۲۵ درصد تخفیف روی قیمت قدیم خود در نظر گرفته است، موضوعی که با استقبال خوب این شرکت‌های عضو روبرو شده است. او همچنین درباره خدماتی که توسط «ابر زس» به مدارس و آموزشگاه‌ها ارائه می‌شود به دیجیاتو می‌گوید:

«ارائه سرویس به مدارس و آموزشگاه‌ها در مجموعه ما در حال حاضر با تخفیف ارائه می‌شود. ۱۰ مدرسه در تهران تا به این لحظه به صورت مستقیم از سرویس‌های ما استفاده می‌کنند و ما آمادگی ارائه سرویس به مدارس و آموزشگاه‌های دیگر را نیز داریم. بسیاری از پلتفرم‌های آنلاین آموزشی که امروزه در خدمت مردم هستند نیز از ما خدمات می‌گیرند که از تخفیف‌های ویژه‌ای از سوی ما برخوردار هستند.»

به گفته زاریان جدا از مسائل پیرامون قیمت‌گذاری، آنها پیش‌تر کلاس‌های آموزشی حضوری متعددی داشتند که امروزه تبدیل به یک سری وبینار و کلاس آنلاین شده است: «آکادمی زس پیش‌تر هم وجود داشت و اساتید خوبی در آن تدریس می‌کردند و مطالب پرباری در این بخش آموزش داده شده، اما با توجه به شرایط کنونی کشور این کلاس‌ها را آنلاین کرده و خوشبختانه استقبال خوبی نیز تا به امروز صورت گرفته است.»

«ابر زس» به طور ثابت به ۵۰۰۰ مجموعه سرویس ارائه می‌دهد و مشتریان گردشی گوناگونی در ماه دارد که معمولا از سرویس ساعتی این اپراتور استفاده می‌کنند و از قشر برنامه‌نویسان، دانشجویان یا اساتید دانشگاه هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی