ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید ۱۱
تکنولوژی

اندروید ۱۱ امکان شخصی‌سازی میزان حساسیت ژست‌های حرکتی را فراهم می‌کند

گوگل با عرضه اندروید ۱۰، ژست‌های ناوبری تمام صفحه را تغییر داد ولی همچنان شاهد مشکلاتی در آن هستیم. حالا به تازگی این شرکت سومین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۱ را منتشر کرده که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

گوگل با عرضه اندروید ۱۰، ژست‌های ناوبری تمام صفحه را تغییر داد ولی همچنان شاهد مشکلاتی در آن هستیم. حالا به تازگی این شرکت سومین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۱ را منتشر کرده که تنظیمات بیشتری برای میزان حساسیت ژست‌های ناوبری دارد.

سومین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۱ تنظیمات مربوط به حساسیت ژست‌های حرکتی تمام صفحه را افزایش داده و حالا کاربران می‌توانند میزان حساسیت را تعیین کنند. با این ویژگی می‌توانید مشخص کنید که ژست بازگشت با چه میزان حساسیت فعال شود. در اندروید ۱۰ تنها یک اسلایدر حساسیت در تنظیمات وجود دارد که به صورت مساوی روی بخش سمت راست و چپ تاثیر می‌گذارد.

اندروید ۱۱
سمت راست: سومین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۱- سمت چپ: اندروید ۱۰

تنظیمات جدید در اولین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان این سیستم عامل وجود داشت و اما تا عرضه جدیدترین نسخه، غیر فعال بود و امکان استفاده از آن وجود نداشت. استفاده از یک دکمه به جای سه دکمه برای بسیاری از کاربران ناخوشایند است، با این حال گوگل قصد دارد با افزایش کارایی آن و همچنین اعمال چندین بهبود، محبوبیت آن میان کاربران اندروید را افزایش دهد.

اوایل اسفند ماه گوگل اولین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ۱۱ را منتشر کرد. در این نسخه تولیدکنندگان اپلیکیشن می‌توانستند به کمک فریمورک‌های جدید، نوع اینترنت کاربر و پهنای باند 5G را شناسایی کنند تا در این زمینه کاربران با بهبود عملکرد روبه‌رو شوند. علاوه بر این، اولین نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان امکان استفاده از کل نمایشگر‌های آبشاری را برای سازندگان برنامه فراهم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی