ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
آیفون SE جدید
تکنولوژی

تیم کوک: آیفون SE جدید بسیاری از کاربران اندروید را به مهاجرت به iOS ترغیب می‌کند

هم زمان با انتشار گزارش مالی اپل برای فصل اول سال ۲۰۲۰، اطلاعات جالبی از واکنش بازار به آیفون SE جدید منتشر شده. تیم کوک مدیرعامل اپل طی این گزارش به سهام‌داران گفته است که ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

هم زمان با انتشار گزارش مالی اپل برای فصل اول سال ۲۰۲۰، اطلاعات جالبی از واکنش بازار به آیفون SE جدید منتشر شده. تیم کوک مدیرعامل اپل طی این گزارش به سهام‌داران گفته است که این گوشی آنقدر خوب بوده که بسیاری از کاربران اندرویدی را به تعویض گوشی خود وسوسه خواهد کرد.

اپل آیفون SE جدید را در سکوت خبری و در وب سایتش معرفی کرد. اگر ویروس کرونا دنیا را درگیر خود نکرده بود، احتمالا مانند دیگر محصولات این کمپانی رونمایی ویژه‌ای از این گوشی به عمل می‌آمد. با این حال این اتفاق نیفتاد و آیفون SE جدید بی سر و صدا به بازار عرضه شد. تیم کوک مدیرعامل اپل اما عقیده دارد این گوشی کوچک آنقدر خوب است که بسیاری از کاربران اندرویدی را وسوسه کرده و این را می‌توان از واکنش بازار به این گوشی دید.

آیفون SE جدید

تیم کوک در این گزارش گفته:

«من انتظار دارم بسیاری از کاربران گوشی خود را تعویض کنند و به سمت iOS بیایند. [آیفون SE جدید] یک پیشنهاد باور نکردنی است. واقعاً هست. برای یادآوری، موتور قوی‌ترین گوشی‌های ما (A13 بایونیک) در یک پیشنهاد مقرون به صرفه قرار دارد. این گوشی سریع‌تر از سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار است. به همین دلیل یک پیشنهاد استثنایی شده.»

صحبت‌های تیم کوک چندان هم بی‌پشتوانه نیست. آیفون SE جدید با قیمت ۴۰۰ دلاری خود به عنوان یک پکیج کلی (دوربین خوب، نمایشگر مناسب و پردازنده پرچمدار) نسبت به رقبای اندرویدی خود در همین بازه قیمتی، برای عده‌ای انتخابی هوشمندانه‌تر است. عمده این برتری را مدیون چیپست A13 بوده که قدرت پردازشی آیفون‌های حداقل ۷۰۰ دلاری را به یک گوشی ۴۰۰ دلاری اعطا کرده. در نتیجه این گوشی به خوبی از پس رقبای اندرویدی با پردازنده‌های اسنپدراگون ۸۵۵ بر بیاید.

از آن جالب‌تر برتری این گوشی در بنچمارک‌ها نسبت به سامسونگ گلکسی S20 پلاس بود که تقریبا ۸۰۰ دلار تفاوت قیمتی دارند. در نتیجه می‌توان گفت تیم کوک به درستی از وسوسه کاربران اندروید برای مهاجرت به iOS و به خصوص آیفون SE جدید سخن گفته و با وجود این که اپل دیگر گزارش فروش محصولاتش را معرفی نمی‌کند، می‌توان حدس زد که طی ماه‌های آینده این گوشی کوچک فروش زیادی خواهد داشت.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • infinity
    infinity | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    من. غلط بکنم برم برم سمت همچین برندی که فقط جیبه مردمو خالی میکنه با این وضعیت دیکاتوری برند ها من یه نوکیا معمولی میخرم با یه لپتاب بهتر از اینه که وارد همچین مساعلی بشم از هسچ برندی هم حمایت نمسکنم همشون فقط جیبه مردم رو خالس میکنن

  • fariborz.ak
    fariborz.ak | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    والا چه ترغیبی قیمت این گوشی تو این مملکت میشه ۱۰ میلیون تومن

  • fariborz.ak
    fariborz.ak | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    البته ترغیب در کشور ما نخواهد بود چون وقتی میاد تو این مملکت میشه ۱۰ میلیون تومان!!

  • MO7
    MO7 | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اون چه موجودی باشه که بره سراغ این

  • نیما
    نیما | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    گوشی بدون حاشیه خودمو ول کن بیام این که 3 متر حاشیه داره رو بخرم؟؟؟??? عمرا اینکارو انجام بدم

  • SAEEDH
    SAEEDH | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    این ip se رو که میبینم یاد سایپا میوفتم که محصول جدید معرفی میکنه میوفتم

  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    میترکونه قطعا.یکی از پرفروش ترین گوشی های تاریخ اپل میشه

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    ههخخ والا دیگه داره زیاده روی میکنی تیم جان
    بنظر من اگه پردازنده ایفون ده روش بود ولی طراحیش بروز بود شاید

  • aminmzh
    aminmzh | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    مایکبار هوس کردیم بعد یک ماه هم باز برگشتیم سر خونه اول

  • مهدی
    مهدی | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

    یک آیفون رایگان بهم بده شاید ترغیب شدم آزادی اندروید رو با زندان ios عوض کنم? (بعید میدونم)

مطالب پیشنهادی