ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Volume Styles
نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن Volume Styles؛ شخصی‌ساز پنل تنظیم صدای اندروید

شاید آپدیت‌های منظم را نشود جزو ویژگی‌های مثبت اندروید دانست. اما وقتی صحبت از شخصی‌سازی می‌شود، بهتر از این سیستم عامل را نمی‌توانید پیدا کنید. از تم و ظاهر کلی سیستم عامل گرفته تا اجزای ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

شاید آپدیت‌های منظم را نشود جزو ویژگی‌های مثبت اندروید دانست. اما وقتی صحبت از شخصی‌سازی می‌شود، بهتر از این سیستم عامل را نمی‌توانید پیدا کنید. از تم و ظاهر کلی سیستم عامل گرفته تا اجزای کوچکی مثل منوی پاور و نوار ابزار و حتی پنل تنظیم صدا، همه و همه در اندروید قابل شخصی‌سازی هستند، به شکل و شمایلی که خودتان دوست دارید و می‌پسندید.

اپلیکیشن Volume Styles که در این مقاله با آن آشنا می‌شوید به عنوان یک اپ شخص ثالث اجازه می‌دهد که پنل تنظیم صدای مورد پسند خودتان را داشته باشید. این که پنل کجای صفحه قرار بگیرد، چه رنگی داشته باشد و چقدر از صفحه را اشغال کند را هم خودتان تعیین خواهید کرد؛ در واقع با یک پکیج کامل و عالی شخصی‌سازی مواجه هستید.

Volume Styles

این موضوع وقتی اهمیت پیدا می‌‌کند که کاربر نسخه‌های قدیمی اندروید باشید که در آن‌ها پنل تنظیم صدا، به شکل پاپ آپ نوتیفیکیشن در بالای صفحه ظاهر می‌شود. از اندروید 9.0 این پنل به همراه پنل پاور به گوشه راست صفحه منتقل شد که دسترسی ساده‌تری برای کاربر فراهم می‌کرد اما موضوع اینجاست که همه کاربران هنوز به اندروید 9.0 دسترسی ندارند.

بالاتر از این، اندروید به طور پیش‌فرض اجازه دستکاری این پنل صدا را به شما نمی‌دهد. بنابراین حتی اگر از نسخه‌های جدید سیستم عامل استفاده می‌کنید هم Volume Styles همچنان ارزشش را پیش شما حفظ می‌کند. این اپلیکیشن ساخته یک توسعه‌دهنده مستقل، استایل‌های بسیار جذابی برای پنل صدا ارائه می‌کند که فقط به اندروید استوک محدود نیستند.

بلکه می‌توانید استایل پنل صدای iOS اپل، One UI سامسونگ، MIUI شیائومی، اکسیژن او اس وان پلاس، EMUI هواوی و ویندوز 10 را هم انتخاب کنید. اپلیکیشن حتی پا را فراتر هم گذاشته و اجازه داده که برای پنل صدا به اسلایدر عمودی و افقی محدود نباشید و اسلایدر گرد و دایره‌ای را هم انتخاب کنید. بالاتر از این، تعیین محل قرارگیری پنل صدا هم به دست خودتان سپرده شده و تقریبا جایی از صفحه نیست که نتوانید آن را کار بگذارید.

گزینه‌های شخصی‌سازی Volume Styles برای رسیدن به پنل ایده‌آل بی‌نظیرند. تعیین تیزی یا گردی لبه‌های پنل تا تعداد آیتم‌های آن، محل قرارگیری در صفحه، مدت زمان نمایش و تیره کردن بک گراند پشت پنل فقط تعدادی از این گزینه‌ها هستند که به طور رایگان ارائه می‌شوند. اگر نسخه پولی را بخرید دیگر کاری نیست که نتوانید با این پنل‌ها انجام دهید.

Volume Styles

یک نکته دوست‌داشتنی دیگر در مورد Volume Styles امکان اضافه کردن اجزای جدیدی به پنل صداست. به طور مثال می‌توانید تنظیم روشنایی صفحه را هم به این قسمت بیاورید که از پایین کشیدن نوار ابزار کمی راحت‌تر و دم دست‌تر است. البته بگذارید همینجا بگویم که استفاده از این اپلیکیشن شرایط خاص خودش را هم می‌طلبد.

به طور مثال با دادن دسترسی فعالیت به Volume Styles باید حواستان باشد که دسترسی بهینه‌سازی باتری یا Battery Optimization را به آن ندهید. در این صورت اپلیکیشن دیگر در پس‌زمینه فعالیت نخواهد کرد. جلوگیری از بهینه‌سازی باتری هم به این معناست که مصرف باتری در گوشی شما بالاتر می‌رود. البته به نظر نمی‌رسد این مصرف باتری آنقدر زیاد باشد که اذیت‌تان کند.

نکته بعد این که Volume Styles برای پشتیبانی از اندروید 5.0 به بالا بهینه‌سازی شده اما ظاهرا بعضی دیوایس‌ها در اجرای آن به مشکل بر می‌خورند. بنابراین با توجه به این محدودیت‌ها به سراغ اپلیکیشن بروید و اگر مشکلی در آن دیدید، حتما به توسعه‌دهنده گزارش کنید تا شاهد برطرف شدنش باشید. اما اگر مشکلی با این مسائل نداشته باشید مطمئنا Volume Styles را اپلیکیشن فوق‌العاده جذاب و مفیدی خواهید یافت.

اپلیکیشن Volume Styles را می‌توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید. ضمنا پیشنهاد می‌کنم که به سایر محصولات توسعه‌دهنده اپلیکیشن هم سر بزنید که آن‌ها هم برای شخصی‌سازی اندروید طراحی شده‌اند و هر کدام به نوبه خودشان ارزش تجربه دارند.

Volume Styles

Volume Styles

سازنده: Tom Bayley قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • M.Sobhan
    M.Sobhan | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

    عالیه

  • Sakaei
    Sakaei | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

    در مورد میران باتری مصرفیش توضیح میدید ؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

      والا من زیاد استفاده نکردم ولی در همون مدت هم متوجه فشار محسوسی روی باتری نشدم.

  • Mobin Rashidizade
    Mobin Rashidizade | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    خیلی باحاله ?
    آقا امین دمت گرم??

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

      مخلصم :)

مطالب پیشنهادی