ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

tesla-model-3-top-gear-drag-race-video
خودرو

مدل 2020 تسلا مدل 3 با افزایش قیمت 6000 دلاری عرضه خواهد شد

با گذشت یک سال از عرضه ارزان قیمت ترین محصول شرکت تسلا یعنی تسلا مدل 3 ، این مدل در برخی از بازارها دومین افزایش قیمت خود را تجربه خواهد کرد. قیمت مدل پایه Standard ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

با گذشت یک سال از عرضه ارزان قیمت ترین محصول شرکت تسلا یعنی تسلا مدل 3 ، این مدل در برخی از بازارها دومین افزایش قیمت خود را تجربه خواهد کرد. قیمت مدل پایه Standard Range Plus از 73.900 دلار استرالیا آغاز می شود. پیش از این تسلا قرار بود این مدل را با قیمت 66.000 دلار در این بازار عرضه کند.

مدل بعدی یعنی Long Range با برچسب قیمت 91.613 دلاری عرضه خواهد شد و مدل پرچم دار یعنی Performance نیز قیمت پایه برابر با 102.013 دلار دارد.

tesla_model_3 (2)

مدل پایه Standard Range Plus حداکثر سرعتی برابر با 225 کیلومتربرساعت دارد. این خودرو در تست برد حرکتی اروپایی موسوم به NEDC که چندان مطمئن به شمار نمی رود و تست برد حرکتی جدید اتحادیه اروپا موسوم به WLTP (که جایگزین روش قبلی شده) بردی برابر با 460 کیلومتر را به ثبت رسانده است. این مدل توانایی رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در عرض 5.6 ثانیه را دارد.

مدل چهار چرخ متحرک موسوم به Long Range که از دو موتور الکتریکی مستقل در محور جلو و عقب نیرو می گیرد برد حرکتی معادل 620 کیلومتر را به ثبت رسانده است و حداکثر سرعت آن به 233 کیلومتر می رسد. این مدل برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به 4.6 ثانیه زمان احتیاج دارد.

در نهایت مدل Performance قرار دارد که توانایی رسیدن به حداکثر سرعت 261 کیلومتر بر ساعت را دارد. همچنین این خودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به 3.4 ثانیه زمان احتیاج دارد. برد حرکتی این مدل نیز برابر با 560 کیلومتر اعلام شده است. حداکثر قدرت این مدل به 450 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به 637 نیوتن متر می رسد.

تسلا مدل 3

این مسئله در حالی اتفاق می افتد که ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا اعتقاد دارد که سال تولید جایی در شرکت تسلا ندارد و این شرکت به محض رسیدن به دست آوردهای جدید آن را در محصولات خود اعمال می کند. با این وجود به نظر می رسد در کوتاه مدت شاهد افزایش قیمت محصولاتی که وابستگی شدیدی به خطوط تولید قطعه در کشور چین دارند باشیم و باید منتظر ماند و دید که تاثیر بلند مدت ویروس کرونا بر روی صنعت خودروسازی و به ویژه محصولات برقی چه خواهد بود.

در حال حاضر تسلا مدل 3 را با 4 یا 8 سال گارانتی باتری و موتور الکتریکی عرضه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۳ خرداد ۱۳۹۹

    به پای پراید نمیرسه ??

  • peyman17
    peyman17 | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    حتی تسلا هم به چین وابسته هست این آمریکایی ها دودستی همه چیزشونو تقدیم چین کردن

  • zilyzal
    zilyzal | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    به دلیل گرون شدن تسلا مدل s از فردا قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا هم افزایش پیدا میکنه

  • dnl
    dnl | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

    اینام که مثل ایرانخودرو و سایپا دارن گرون میکنن?

مطالب پیشنهادی