ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت جدید اینستاگرام امکان تبدیل پیج به فروشگاه را ممکن می‌کند

فیسبوک و اینستاگرام قدم بزرگ دیگری در مسیر تسهیل خرید اینترنتی برداشتند. قابلیت Facebook Shops به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیج فیسبوک یا اینستاگرام را برای دنبال کنندگان به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنند. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

فیسبوک و اینستاگرام قدم بزرگ دیگری در مسیر تسهیل خرید اینترنتی برداشتند. قابلیت Facebook Shops به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا پیج فیسبوک یا اینستاگرام را برای دنبال کنندگان به فروشگاه اینترنتی تبدیل کنند. فیسبوک می‌گوید این قابلیت به کسب و کارهای کوچکی که به خاطر شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند کمک می‌کند.

کسب و کارها به کمک قابلیت Shops می‌توانند قسمتی از صفحه فیسبوک یا اینستاگرام خود را به یک «فروشگاه» اختصاص دهند و کاتالوگ محصولات را برای خرید در معرض نمایش کاربران قرار دهند. خریدها در فیسبوک انجام نشده و مشتری از صفحه محصول به وب سایت کسب و کار هدایت خواهد شد.

قابلیت Shops برای فیسبوک و اینستاگرام معرفی شد

قابلیت Shops به کسب و کارها کمک می کند تا توجه دنبال کنندگان را به محصولات خود جلب کرده و مشتری جدید به دست آورند. همچنین می‌توانند با مشتری احتمالی در مسنجر، واتساپ و دایرکت اینستاگرام چت کنند. اینستاگرام از این قابلیت به شکل گسترده تری استفاده خواهد کرد و بناست در آپدیت‌های آینده قسمتی از اپلیکیشن را به فروشگاه اختصاص داده و آن را جایگزین تب «Activity» کند.

اینستاگرام به دنبال ترکیب لایو با فروشگاه هم است و این قابلیت در «ماه‌های آینده» در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی و فیسبوک قرار خواهد گرفت. به کمک این قابلیت برندها و اینفلوئنسرها می‌توانند پیش از لایو استریم برخی محصولات را تگ کرده و لینک خرید آن‌ها را پایین ویدیو پین کنند. این قابلیت به اینستاگرام کمک می‌کند تا از مهاجرت همیشگی اینفلوئنسرها به سرویس‌هایی مثل یوتیوب که گزینه‌های بیشتری را برای درآمدزایی در اختیار آن‌ها می‌گذارند، جلوگیری کند.

فیسبوک می‌گوید در حال آزمایش روش‌هایی است تا کسب و کارها بتوانند برای تشویق مشتریان به تکرار خرید، برنامه‌های وفاداری را نیز به Shop بیاورند تا مشتریان و کسب و کارها بتوانند امتیازهای خرید و دیگر جوایز تشویقی را ردیابی و مدیریت کنند.

قابلیت Shops به مرور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • h.b
    h.b | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

    من بروز رسانی کردم ولی زبان فارسی زیاد طول میشه بالا بیاد

مطالب پیشنهادی