ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر جدید منتسب به گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ منتشر شد

رندر جدیدی منتسب به گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده‌ که شمایل پرچمدار بعدی سامسونگ را بهتر نشان می‌دهد. رندرها توسط فروشگاه لوازم جانبی گوشی «Pigtou» و در همکاری با فردی ساخته شده‌اند که مدعی شده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

رندر جدیدی منتسب به گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده‌ که شمایل پرچمدار بعدی سامسونگ را بهتر نشان می‌دهد. رندرها توسط فروشگاه لوازم جانبی گوشی «Pigtou» و در همکاری با فردی ساخته شده‌اند که مدعی شده به طرح‌های نهایی این گوشی دسترسی دارد.

همانطور که در تصاویر و ویدیو دیده می‌شود، گلکسی نوت ۲۰ شباهت زیادی به گلکسی S20 اولترا داشته و این شباهت در ماژول دوربین بیشتر نمایان می‌شود. ویژگی ظاهری رایج سری نوت یعنی بدنه جعبه‌ای تر با گوشه‌های تیزتر همچنان در گلکسی نوت ۲۰ نیز به چشم می‌خورند.

طول و عرض و ضخامت گلکسی نوت ۲۰ به ترتیب ۱۶۱.۸ در ۷۵.۳ در ۸.۵ میلیمتر گزارش شده که آن را همردیف گلکسی نوت ۱۰ پلاس قرار می‌دهد. در ادامه گزارش به طول و عرض ماژول دوربین نیز اشاره شده که به ترتیب ۳۸.۱ در ۲۱.۹ میلیمتر است.

منبع یاد شده در گزارش خود به ابعاد ۶.۷ اینچی نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ اشاره می‌کند و آنطور که در رندرها می‌توان دید، نمایشگر کاملاً صاف است. تصمیم سامسونگ به مربعی تر کردن فریم گوشی قابل ستایش بوده و کار کردن با قلم S Pen را آسان تر می‌کند.

رندر منتسب به گلکسی نوت ۲۰ سامسونگ

مکان قلم دیجیتال از سمت راست به سمت چپ تغییر یافته که احتمالا به دلیل تعبیه تمام دکمه‌ها در لبه سمت راست گوشی بوده و اسلات سیمکارت نیز در فریم بالا قرار گرفته است. خوشبختانه دکمه پاور به لبه راست بازگشته و دیگر مثل آنچه در نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس دیده می‌شود، خبری از قرارگیری آن در فریم چپ و زیر دکمه‌های ولوم نیست. حالا دکمه پاور و ولوم هر دو در لبه سمت راست (محل همیشگی و آشنا) قرار گرفته‌اند.

پیش بینی می‌شود گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس با سخت افزار مشابه با سری گلکسی S20 و با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ از راه برسند. شایعات قبلی حاکی از آنند که نوت ۲۰ و مدل پلاس به ترتیب از باتری ۴ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردارند.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اوت سال جاری میلادی (مرداد ماه) در رویداد کاملاً مجازی Unpacked رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۴ خرداد ۱۳۹۹

    خیلی ز‌شته
    طرهش هم خیلی تکراریه

  • Naser Zakhar
    Naser Zakhar | ۴ خرداد ۱۳۹۹

    چون بازار خودشو داره و گوشِ بلنده خریدار..

  • hasan imani
    hasan imani | ۴ خرداد ۱۳۹۹

    نمیدونم چرا سامسونگ چند ساله اینقدر داره درجا میزنه?

    • کامی خان
      کامی خان | ۴ خرداد ۱۳۹۹

      همەی تکنولوژیارو اول سامسونگ میزنە بعد چین میرە کپی میکنە، الان درجا میزنە؟

مطالب پیشنهادی