ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

طرح تبدیل قراردادهای هاوال H2 به مزدا 3 توسط بهمن خودرو اعلام شد- خرداد ماه 99

حدود یکسال پس از مطرح شدن اتمام همکاری کمپانی هاوال با گروه خودروسازی بهمن، خبرهای تازه ای در مورد روند جایگزینی خودروهای هاوال ثبت نامی مشتریان منتشر می شود. بر این اساس مشتریان گروه خودروسازی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰

حدود یکسال پس از مطرح شدن اتمام همکاری کمپانی هاوال با گروه خودروسازی بهمن، خبرهای تازه ای در مورد روند جایگزینی خودروهای هاوال ثبت نامی مشتریان منتشر می شود. بر این اساس مشتریان گروه خودروسازی بهمن می توانند به جای هاوال H2، محصولات دیگری نظیر خودروهای مزدا 3، وانت کاپرا، وانت کارا و بسترن B30 را تحویل بگیرند که شرح آن در جدول زیر آمده است.

طرح تبدیل قراردادهای هاوال H2 به خودرو مزدا 3 [به روز رسانی] - خرداد 99

بهمن موتور طرح تبدیل خودروی هاوال  H2 به سایر محصولات را تا تاریخ 99/03/31 تمدید کرد. در پی بد عهدی شرکای تجاری و عدم ادامه تولید خودروی هاوال H2 به واسطه ی شرایط تحریم های ظالمانه، شرکت بهمن موتور طی طرح‌های متفاوت اقدام به ارائه خودروی جایگزین کرده است.

با توجه به درخواست مجدد مشتریان و عدم امکان ارائه خودرو هاوال به دلیل قطع همکاری شریک تجاری در تامین قطعات، شرایط تبدیل تعهدات هاوال به سایر خودروها در اطلاعیه ای از سوی شرکت بهمن موتور صادر و اعلام شده است:

شرایط این بخشنامه صرفا به دلیل بروز محدودیت‌های تولید این محصول تعریف شده و بنا به اختیار و درخواست مشتریان قابل اقدام است. لذا مشتریان گروه بهمن جهت تبدیل خودروی هاوال H2 می‌توانند علاوه بر نمایندگی های محل ثبت نام، به سازمان فروش شرکت بهمن موتور نیز مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت در موجودی محصولات قابل جایگزین، این شرایط تا تاریخ 99/03/31 و یا اعلام تکمیل ظرفیت برقرار است و هرگونه پرداخت وجه و درخواست تبدیل پس از اعلام اتمام، مورد پذیرش نخواهد بود.

طرح مجدد تبدیل خودروی H2 به سایر محصولات بهمن موتور [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

در پی بد عهدی شرکای تجاری و عدم ادامه تولید خودروی هاوال H2 به‌واسطه‌ی شرایط تحریم‌های ظالمانه، شرکت بهمن موتور طی طرح‌های متفاوت اقدام به ارائه خودروی جایگزین کرده است. این شرکت با استفاده از همه‌ی ظرفیت خود در خودروهای دارای تولید، جهت کسب رضایت مشتریان و حل مشکل به وجود آمده، خودروی جایگزین ارائه می‌دهد.

با توجه به درخواست مجدد مشتریان و عدم امکان ارائه خودرو هاوال به‌دلیل قطع همکاری شریک تجاری در تامین قطعات، شرایط تبدیل تعهدات هاوال به سایر خودروها در اطلاعیه‌ای از سوی شرکت بهمن موتور صادر و اعلام شده است:

شرایط این بخشنامه صرفا به‌دلیل بروز محدودیت‌های تولید این محصول تعریف شده و بنا به اختیار و درخواست مشتریان قابل اقدام است. لذا مشتریان گروه بهمن جهت تبدیل خودروی هاوال H2 می‌توانند علاوه‌بر نمایندگی‌های محل ثبت نام، به سازمان فروش شرکت بهمن موتور نیز مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به محدودیت در موجودی محصولات قابل جایگزین، این شرایط تا تاریخ 99/02/31 و یا اعلام تکمیل ظرفیت برقرار است و هرگونه پرداخت وجه و درخواست تبدیل پس از اعلام اتمام، مورد پذیرش نخواهد بود.

شرایط تبدیل تعهدات هاوال به سایر محصولات تولیدی شرکت بهمن موتور [به روز رسانی] - دی 98

شرکت بهمن موتور طی بخشنامه ای به نمایندگی های این شرکت و با توجه به محدودیت های ایجاد شده در تامین و تولید خودرو هاوال شرایط تبدیل تعهدات این خودرو به سایر خودروهای تولیدی بهمن موتور را به شرح جدول ذیل اعلام کرد.

لازم به ذکر است با توجه به موجودی محصولات قابل جایگزینی شرایط مذکور صرفا تا تاریخ ٩٨/١١/١۵ و اعلام تکمیل ظرفیت برقرار است.

طرح تبدیل خودرو هاوال H2 به سایر محصولات - آذر 98 [به روز رسانی]

به اطلاع مشتریان گروه بهمن می‌رساند، با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده در تامین و توقف تولید خودروی هاوال به واسطه تحریم‌های ظالمانه و همچنین درخواست برخی از مشتریان محترم، شرایط تبدیل تعهدات هاوال به سایر خودروهای تولیدی شرکت بهمن موتور به شرح ذیل اعلام میگردد.

لازم به ذکر است با توجه به موجودی محصولات قابل جایگزینی، شرایط مذکور صرفا تا تاریخ 98/10/05 برقرار است و هرگونه پرداخت وجه و یا درخواست تبدیل پس از زمان تعیین شده، مورد پذیرش نخواهد بود.
موعد تحویل محصولات ذکر شده به مشتری، 20 روز است.

گروه بهمن و حواشی آن تمامی ندارد. گران کردن پی در پی محصولات تا عدم تحویل خودرو به مشتریان از جمله این حواشی هستند.
به تازگی بهمن موتور در خصوص تحویل خودروهای هاوال و بسترن B30 اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرده است:

قابل توجه مشتریان محترم خودروی بسترن B30 (تکمیل وجه نشده با موعد تحویل آبان و آذر 97)

در خصوص تعهدات خودروی B30 با موعد تحویل آبان و آذر سال جاری که تا کنون نسبت به تکمیل وجه اقدام ننموده اند به استحضار می رساند که تا این تاریخ هیچ گونه مکاتبه و یا توافقی از جانب مبادی ذیربط با این شرکت در خصوص تعیین قیمت خودروی بسترن B30 صورت نگرفته است. لازم به ذکر است پس از حصول نتیجه و کسب توافق در خصوص قیمت، نسبت به اطلاع رسانی به مشتریان محترم اقدام خواهد شد.

بسترن B30

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rezaei۶۴
    rezaei۶۴ | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    لینک روزیاتو، نگاهی به تاریخچه پراید مشکل داره.

مطالب پیشنهادی