ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

زشت و خوش‌ترکیب؛ اولین تصاویر از ب ام و سری 4 منتشر شد

ب ام و تا ساعاتی دیگر به طور رسمی از نسل دوم بی ام و سری 4 پرده برداری خواهد کرد که همانطور که می‌دانید این کوپه سایز متوسط ب ام و با زبان طراحی ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

ب ام و تا ساعاتی دیگر به طور رسمی از نسل دوم بی ام و سری 4 پرده برداری خواهد کرد که همانطور که می‌دانید این کوپه سایز متوسط ب ام و با زبان طراحی کاملا جدید و جنجالی ب ام و همراه خواهد بود.

حال پیش از رونمایی رسمی تصاویر تبلیغاتی از این کوپه منتشر شده است. این تصاویر توسط اکانت اینستاگرامی BMW World M منتشر شده است. در این تصاویر حتی رنگ‌های انتخابی این کوپه با طراحی جنجالی نیز مشخص است.

پیش از این تصاویری از مدل نهایی بی ام و سری 4 نسل دوم در حوالی نوربرگ رینگ آلمان با پوشش مخفی شونده شکار شده بود. جلو پنجره بزرگ ایستاده که از مدل کانسپت سری 4 گرفته شده است کار را برای هواداران دو آتشه بی ام و تمام خواهد کرد و باید دید که آیا قمار بزرگ بی ام و در این زمینه جواب خواهد داد یا خیر.

به طور مشخص سری 4 از فرم و ترکیب سری 8 به عنوان بزرگ ترین کوپه شرکت بی ام و برخوردار است که می‌توان به المان هایی از جمله کاپوت با خطوط عضلانی، ستون و سقف با خمیدگی بالا، پنجره عقب با طرح زاویه دار و خط شانه ای کار شده در بخش زیرین پنجره ها اشاره کرد.

در کنار مدل کوپه بی ام و مدل کانورتیبل مجهز به سقف پارچه‌ای را جایگزین مدل سقف فلزی نسل فعلی خواهد کرد. همچنین مدل گرنه کوپه سری 4 نیز در راه خواهد بود.

نسل دوم بی ام و سری 4 بر پایه پلت فرم CLAR این شرکت قرار گرفته که یک پلت فرم ماژولار به حساب می‌آید و قابلیت پشتیبانی از انتقال قدرت به چرخ‌های عقب و چهار چرخ متحرک را دارد.

در بخش قوای محرکه نیز شاهد استفاده از موتورهای مشابه با مدل سدان سری 4 که با نام سری 3 عرضه می‌شود خواهیم بود. موتورهای 2 لیتری 4 سیلندر توربو و 3 لیتری 6 سیلندر توربو نیرو رسان نسل دوم سری 4 خواهند بود.

در حال حاضر مدل‌های  420i، 430i، M440i xDrive بنزین سوز و مدل‌های 420d و 430d دیزلی توسط شرکت بی ام و تایید شده است. همچنین مدل پلاگ هیبرید با نام 430e نیز مجهز به موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو خواهد بود که به مدد یک موتور الکتریکی کوپل شده به گیربکس توانایی تولید 248 اسب بخار قدرت را خواهد داشت.

به طور استاندارد تمامی مدل‌ها از آرایش محور متحرک عقب سود می‌برند و امکان انتخاب سیستم چهارچرخ متحرک نیز وجود دارد.

مدل M4 نیز از نسل جدید موتورهای 6 سیلندر توربوشارژر بی ام و با کد S58 سود خواهد بود که توانایی تولید 503 اسب بخار نیرو را دارد و مجهز به سیستم چهارچرخ متحرک و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک خواهد شد.

نظر شما در مورد طراحی جلوپنجره بزرگ نسل تازه خودروهای ب ام و چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • ARH
    ARH | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    هر طراحی که میخواد بکنه به ما ربطی نداره چو اولا که وارد ایران نمیشه اگه بشه هم ما نمیتونیم بخریم!

  • afg
    afg | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    همه شرکتا دارن راه لکسوز میرن همه جلو پنجره بزرگ میزارن

  • silent_eagle
    silent_eagle | ۱۴ خرداد ۱۳۹۹

    طراحی جلوش بی شباهت به مازراتی نیست

  • danial.miyar
    danial.miyar | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

    کاش خط بین جلو پنجره برداشته میشد ،گرچه همینم به نوعی امضای بی ام دبلیوئه

  • mohammad.zav
    mohammad.zav | ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

    یه سوال از دوستان رقابت درونی این با مدل z4 چی میشه اخه به نظر ایم با طراحی جدیدتر خرید منطقی تریه

مطالب پیشنهادی