ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

الکسیس اهانیان
تکنولوژی

استعفای هم بنیانگذار ردیت از هیئت مدیره: یک کاندید سیاهپوست را جایگزین من کنید

«الکسیس اهانیان»، هم بنیانگذار «ردیت» با کناره‌گیری از سمتش در هیئت مدیره سایت، خواستار انتخاب فردی سیاهپوست به جای خود شد. انتشار تصاویر قتل «جرج فلوید» توسط پلیس آمریکا باعث به راه افتادن تظاهرات علیه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

«الکسیس اهانیان»، هم بنیانگذار «ردیت» با کناره‌گیری از سمتش در هیئت مدیره سایت، خواستار انتخاب فردی سیاهپوست به جای خود شد.

انتشار تصاویر قتل «جرج فلوید» توسط پلیس آمریکا باعث به راه افتادن تظاهرات علیه نژادپرستی در این کشور شده است. دنیای فناوری هم در واکنش به این موج ساکت نمانده و در آخرین مورد نوبت به استعفای هم بنیانگذار سایت ردیت از عضویت در هیئت مدیره و تقاضا برای جایگزینی وی با یکی از نامزدهای سیاهپوست رسیده است. الکسیس اهانیان دلیل کناره گیری خود را کمک به بازسازی جامعه‌ای عنوان کرده که دچار مشکل شده. وی که با «سرنا ویلیایمز»، ستاره دنیای تنیس ازدواج کرده می گوید:

«اینکار را برای خودم، خانواده‌ام و کشورم می‌کنم. من این بیانیه را به عنوان پدری می‌نویسم که فردا باید به این سوال دختر سیاهپوستش جواب بدهد: تو [برای کمک به برابری نژادی] چه کردی؟»

الکسیس اهانیان

اهانیان همچنین قصد دارد بخشی از درآمدش را هم به مبارزه با تبعیض نژادی اختصاص دهد و اینکار را با پرداخت یک میلیون دلار کمک به کمپین «Know Your Rights» شروع کرده است.

«هافمن»، دیگر بنیانگذار ردیت از درخواست اهانیان برای جایگزینی با یکی از نامزدهای سیاهپوست عضویت در هیئت مدیره استقبال کرده و آنرا مایه افتخار سایت دانسته است. وی همچنین وعده داده که سیاست‌های محتوایی خود را برای پرداختن به مساله نفرت نژادی بازبینی خواهد کرد.

اهانیان، هافمن و «آرون شوارتز»در سال ۲۰۰۵ ردیت را تاسیس کرده و یک سال بعد آنرا فروختند. اهانیان در سال ۲۰۱۵ به این مجموعه برگشت و تا کنون عضو هیئت مدیره بود. وی در حالی از این سمت کناره گیری کرد که هفته گذشته مدیرعامل سابق ردیت «الن پائو» این سایت را به تقویت دیدگاه‌های نژادپرستانه و نفرت پراکنی متهم کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۹ خرداد ۱۳۹۹

    دیگه عنش رو در آوردن اه .??

  • peyman17
    peyman17 | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

    داریم به جایی میرسیم که رنگ پوست اونم از نوع سیاهش جایگزین شایسته سالاری میشه

    • afg
      afg | ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

      بایدم بشن چون قرن‌ها تحقیر زلت بردیگی کشیدن

مطالب پیشنهادی