ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برندگان رقابت برنامه‌نویسی «دیجی‌کالا کاپ» مشخص شدند

دور اول رقابت دیجی‌کالا کاپ (Digikala Cup) با حضور ۲۵۷۰ برنامه‌نویس از سراسر کشور در اردیبهشت ماه برگزار شد. این رقابت، رویدادی آنلاین است که حالا برندگان آن معرفی شده‌اند. از سوی دیگر، در این ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

دور اول رقابت دیجی‌کالا کاپ (Digikala Cup) با حضور ۲۵۷۰ برنامه‌نویس از سراسر کشور در اردیبهشت ماه برگزار شد. این رقابت، رویدادی آنلاین است که حالا برندگان آن معرفی شده‌اند. از سوی دیگر، در این فرآیند ۲ تن از شرکت‌کنندگان نیز به استخدام دیجی‌کالا درآمده‌اند. برگزاری این رقابت به صورت آنلاین ادامه خواهد داشت و دور بعدی در مرداد ماه و پیرامون موضوع «یادگیری ماشین» برگزار می‌شود.

«پریسا طالبی»، سرپرست برند کارفرمایی دیجی‌کالا در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که فرآیند برنده شدن افراد تا مصاحبه با نفرات برتر و در نهایت استخدام شدن دو تن از آنها در مجموعه، به تازگی به اتمام رسیده و آنها از کل این فرایند رضایت کاملی دارند. نفر اول تا سوم هر کدام به ترتیب سه، دو و یک میلیون تومان برنده شدند و در کنار چند‌ده تن دیگر از شرکت‌کنندگان، از آنها مصاحبه برای استخدام صورت گرفته است.

طالبی با ذکر این نکته که میانگین سنی شرکت‌کنندگان در اولین رقابت دیجی کالا کاپ، بین ۱۹ تا ۲۴ ساله بوده، اعلام می‌کند که اکثر افرادی که در این چالش شرکت کردند به ترتیب از استان‌های تهران، اصفهان و مشهد بوده‌اند. به گفته طالبی دختران و پسران با سطوح آکادمیک متفاوتی در این مسابقه حاضر شده بودند و جمعیت ثبت‌نام‌کنندگان را بیش از سه برابر مسابقه‌های شرکت‌های دیگر اعلام می‌کند. او در همین رابطه توضیحات بیشتری داد و گفت:

«۲۵۷۰ نفر در مسابقه شرکت کردند، آنهم در مسابقه‌ای که الگوریتمی نیست و فقط حول یک زبان برنامه‌نویسی می‌چرخد و تعداد حضار در مسابقات شرکت‌های دیگر نهایتا نزدیک به ۷۵۰ نفر می‌رسید. این استقبال برای خود ما هم جالب بود و قصد داریم به ادامه برگزاری این دوره‌ها در هر فصل بپردازیم تا بیشتر با افراد مستعد در زمینه‌های گوناگون آشنا شویم.»

  • نفر اول: رضا فولادی
  • نفر دوم: فرهاد زارع
  • نفر سوم: برهان حافظ

به گفته طالبی از بین این تعداد ثبت‌نام کنندگان، در نهایت ۵۰۱ نفر توانستند کدهای خود را در مسابقه ثبت کنند و به امتیاز لازم برسند؛ آماری که بازهم نسبت به دیگر مسابقه‌های برگزار شده در کشور قابل توجه است: «برخی افراد منصرف شدند و بسیاری از افراد نیز نتوانستند به امتیاز لازم برسند.» طالبی می‌گوید از این تعداد، ۳۰ نفر وارد اولین مرحله مصاحبه استخدامی شدند و سپس ۷ نفر از آنها وارد مرحله دوم مصاحبه یعنی مصاحبه منابع انسانی شدند و در نهایت ۴ تن از آنها وارد مصاحبه تخصصی شدند که دو نفرشان به استخدام رسمی دیجی کالا درآمده‌اند.» نکته قابل توجه این است که یکی از سه نفر برتر شرکت‌کننده در مسابقه دیجی کالا کاپ در بین دو گزیده استخدامی دیجی‌کالا است.

به گفته طالبی دوره بعدی دیجی‌کالا کاپ در نیمه دوم مرداد ماه و مانند دور اول تماما به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و بازهم از دل آن، افرادی برای استخدام در شرکت دیجی‌کالا انتخاب خواهند شد: «همچنین جوایزی برای نفرات اول تا سوم نیز در نظر گرفته شده است.»

سرپرست برند کارفرمایی دیجی کالا باور دارد همکاری در این مجموعه برای علاقه‌مندان و فعالان این حوزه یک سکوی پرتاب خواهد بود:

«دیجی کالا یکی از بزرگترین شرکت‌های بزرگ فعال در تجارت الکترونیکی در خاورمیانه است و همکاری با این مجموعه یک ساز و کار پویا را می‌طلبد. فعالیت در این تیم جدا از مزایای خوبی که به همراه خواهد داشت، قطعا تجربه بسیار خوبی را رقم خواهد زد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FarzinFaria
    FarzinFaria | ۱۷ تیر ۱۳۹۹

    با درامدتون برین کاشت مو کنین. انقد کد زدین چیزی رو سرتون نمونده

  • pop_0098
    pop_0098 | ۱۶ تیر ۱۳۹۹

    دیجی کالا بهتر کیفیت کالا هاش بالا ببره

مطالب پیشنهادی