ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Grand Criminal Online؛ سرقت بزرگ اتومبیل، از بالا

قاعدتا Grand Criminal Online باید از آن بازی‌هایی می‌شد که از دست‌شان فرار می‌کنیم. حالا چه شده که معرفی‌اش هم کرده‌ایم؟ واقعیت این است که بازی بالاخره می‌تواند لقبِ جی تی ای اندروید کلون را یدک ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

قاعدتا Grand Criminal Online باید از آن بازی‌هایی می‌شد که از دست‌شان فرار می‌کنیم. حالا چه شده که معرفی‌اش هم کرده‌ایم؟ واقعیت این است که بازی بالاخره می‌تواند لقبِ جی تی ای اندروید کلون را یدک بکشد.

تجربه ثابت کرده بازی‌هایی که یک کلمه از بازی راک استار را در اسم‌شان دارند و بدتر از آن این کلمه را با Criminal ترکیب کرده‌اند، جزو بدترین چیزهایی هستند که می‌شود در گوگل پلی پیدا کرد.

Grand Criminal Online تا حدی از این قاعده مستنثی است، چون سازنده جای اینکه وزنه خیلی سنگینی بلند کند سعی کرده در نمایی متفاوت دنیایِ مدرنِ پرهرج و مرج بازی‌های جهان باز (Open World) را به تصویر بکشد.

در واقع بزرگترین وجه تمایز بازی نسبت به بقیه کلون‌هایِ اندرویدی ضعیف، دوربینش است. اینجا دوربین از بالا اتفاقات را نشان می‌دهد و دیگر از آن نمای پشت شخصیت و زاویه دید بازتری که البته نتیجه‌اش محیط و شخصیت‌های فوق‌العاده بی‌کیفیت بوده، خبری نیست.

دانلود جی تی ای اندروید
در بازی پلیس‌ها هم حضور دارند و اگر جلوی آن‌ها کار خلاف کنید، به دنبال‌تان می‌افتند.

بازی تقریبا تمام چیزهایی که از یک اثر جهان بازِ در جریان در دنیای مدرن می‌خواهیم را دارد. یک محیط نسبتا بزرگ که در آن به گشت و گذار بپردازید، ماموریت‌های زیاد و کارهای مختلفی که می‌شود برای درآمدزایی کرد.

در Grand Criminal On‌line می‌توانید شهروند سالمی باشید، با ماشین خودتان به گشت و گذار بپردازید و از راه‌هایی مثل تاکسیرانی هزینه‌هایتان را به دست می‌آورید یا می‌توانید خلاف‌کار باشید، هر ماشینی که دیدید را سوار شوید و از راه‌های نادرستی کسب درآمد کنید.

در جای جای نقشه آیتم‌هایی که وجود دارد که با جست‌وجو پیدایشان می‌کنید.

البته تاثیرات تصمیماتی که می‌گیرید به اندازه نسخه کنسولی بازی‌های جهان باز نیست اما سازنده همینکه تنوع کارها را در Grand Criminal On‌line افزایش داده باعث شده تا دنیای بازی خالی و خسته‌کننده به‌نظر نرسد.

بازی قرار است چندین حالت مختلف گیم پلی داشته باشد که فعلا دو تا از آن‌ها در دسترس هستند. یکی از آن‌ها حالت تک نفره است که در آن تنهایی به دنیای Grand Criminal On‌line قدم می‌گذارید و با انجام کارهای مختلف شخصیت‌تان را قوی‌تر می‌کنید.

جی تی ای اندروید
وقتی سوار ماشین هستید با تغییر موج رادیو می‌توانید موسیقی را عوض کنید.

حالت دوم هم مود چند نفره است که همین کارها را با بقیه انجام می‌دهید. البته بازی کلا آنلاین است و خبری از مود آفلاین نیست ولی بازی این حق انتخاب را به بازیکن داده که اگر خواست تنهایی یا گروهی با چالش‌ها روبه‌رو شود.

اما دو مشکلی که بازی فعلا با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، یکی مربوط به گرافیک است و یکی هم سیستم تیراندازی. بازی گرافیک خوبی دارد اما چون هنوز به آن بهینه‌گی کافی نرسیده حتی در پایین‌ترین تنظیمات شاید مشکلاتی به وجود بیاورد.

بازی شبیه جی تی ای برای اندروید
نمایی از نقشه بازی و آیکون‌هایی که به مکان‌های مختلف اشاره دارند.

در رابطه با تیراندازی هم نکته اینجاست که این سیستم در بازی به چند کلیک محدود شده است. در واقع نیازی به مهارت نیست و چالشی در نشانه‌گیری وجود ندارد.

با همین دوربین Top Down بازی‌هایی مثل Ares Virus را داریم که به خوبی تاکتیک را وارد تیراندازی کرده‌اند و Grand Criminal On‌line می‌توانست با الهام از آن‌ها حس شلیک را لذت‌بخش‌تر کنند.

البته بازی با همین مشکلاتش همچنان ارزش تجربه کردن را دارد، هرچند شاید بهتر باشد فعلا کمی صبر کنید. بازی در حال حاضر در مرحله بتای عمومی به سر می‌برد و تنها در کشورهای روسیه، اکران و بلاروس در دسترس است.

اگر خواستید بازی را دانلود کنید می‌توانید از این لینک استفاده کنید اما به‌خاطر مشکلاتی که معمولا بازی‌ها در مرحله بتا دارند پیشنهاد می‌کنیم تا عرضه نهایی صبر کنید. آنطور که سازنده گفته بازی به زودی در بقیه کشورها عرضه می‌شود.

Grand Criminal Online

Grand Criminal Online

سازنده: Next Level LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 500 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • احمدرضا نوری
    احمدرضا نوری | ۸ آبان ۱۴۰۰

    سلام باید چکار کنم که برای کشور ایران بالا بیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی