ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی برادران وارنر را خریداری می‌کند؟

طبق شواهد کمپانی AT&T تصمیم گرفته واحد سرگرمی و بازی‌های ویدیویی کمپانی برادران وارنر را بفروشد، و مایکروسافت یکی از اصلی‌ترین مشتریان آن خواهد بود. حدودا یک ماه پیش بود که خبردار شدیم AT&T تصمیم ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

طبق شواهد کمپانی AT&T تصمیم گرفته واحد سرگرمی و بازی‌های ویدیویی کمپانی برادران وارنر را بفروشد، و مایکروسافت یکی از اصلی‌ترین مشتریان آن خواهد بود.

حدودا یک ماه پیش بود که خبردار شدیم AT&T تصمیم گرفته واحد نه چندان سودآور «سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر» را با حدود قیمت ۲ تا ۴ میلیارد دلار به فروش برساند. در ابتدا نام شرکت‌هایی مانند اکتیویژن، الکترونیک آرتز و Take Two به عنوان خریداران احتمالی به میان آمد، اما حالا گفته می‌شود مایکروسافت تمایل دارد شرکت وارنر براس را با پیشنهادی بهتر به تملک خود در بیاورد.

شایعات حاکی از آن هستند که AT&T می‌خواهد تمام زیرمجموعه‌های بخش بازی‌های ویدیویی برادران وارنر را هم به صورت همزمان واگذار کند. در حال حاضر استودیوهای متعددی مانند «راک‌استدی» سازنده سری بازی‌های بتمن، «مونولیث» سازنده سری Middle-earth، «ندررئالم» مالک سری محبوب مورتال کامبت و بسیاری استودیوی دیگر به عنوان زیرمجموعه‌های برادران وارنر شناخته می‌شوند.

همان گونه که گفته شد شرکت‌های متعددی به خرید برادران وارنر تمایل دارند، اما در این بین اوضاع مالی مایکروسافت برای صرف ۲ الی ۴ میلیارد دلار از همه بهتر است. ردموندی‌ها طی سال‌های اخیر استودیوهای مختلفی از جمله «آبسیدین»، «دابل فاین پروداکشنز»، «نینجا تئوری» و «پلی‌گراند گیمز» را به تملک خود در آورده‌اند و مجموعه Xbox Game Studios را شکل داده‌اند.

گفتنی است هلدینگ AT&T در سال ۲۰۱۸ شرکت Time Warner را خریداری کرد که بخش بازی‌های ویدیویی برادران وارنر را هم شامل می‌شد. آنها در حال حاضر ۲۰۰ میلیارد دلار بدهی دارند، و به همین دلیل به فکر فروش واحدهایی که سودآور نیستند افتاده‌اند. تغییرات پیش رو بدون شک تاثیر بزرگی در صنعت گیم ایجاد خواهد کرد، چرا که فرنچایزهای محبوب و شناخته شده‌ای به برادران وارنر تعلق دارد و تغییر مالکیت آن می‌تواند سرنوشتی متفاوت را برای بازی‌های محبوب گیمرها رقم بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی