ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتور اسپرت

تلاش مک لارن برای فروش سهام تیم فرمول 1 در پی شیوع کرونا

پیش از این در خبری به اخراج تعداد زیادی از کارکنان شرکت مک لارن این سوپرخودروساز انگلیسی پرداخته بودیم. حال طبق اخبار اختصاصی که توسط اتوکار انگلستان منتشر شده است این شرکت قصد دارد تا ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۸ تیر ۱۳۹۹ | ۲۲:۳۰

پیش از این در خبری به اخراج تعداد زیادی از کارکنان شرکت مک لارن این سوپرخودروساز انگلیسی پرداخته بودیم. حال طبق اخبار اختصاصی که توسط اتوکار انگلستان منتشر شده است این شرکت قصد دارد تا بخش زیادی از سهام تیم فرمول 1 خود را نیز واگذار کند.

how-mclaren-wanted-to-break-the-land-speed-record-with-ayrton-senna-as-a-driver_4

هفته گذشته نیز مک لارن در حدود 150 میلیون پوند از بانک ملی بحرین وام با بهره پایین دریافت کرد. با وجود تمامی این شرایط سهام دارن تصمیم گرفته اند که برای تضمین آینده مک لارن سیاست های جدیدی را اتخاذ کنند.

در همین راستا و طبق اطلاعات بدست آمده از داخل شرکت، مک لارن قصد دارد که در آینده ای نزدیک بخشی از سهام تیم فرمول 1 خود را به جهت سرمایه گذاری به فروش برساند. به علاوه بخشی از خط تولید محصولات تجاری این شرکت نیز به فروش خواهد رسید.

در حال حاضر صندلی های فرمول یک تحت عنوان سرمایه گذاری خرید و فروش شده و سهام شرکت های شرکت کننده در این مسابقات نیز به جهت سرمایه گذاری خریداری می شود.

سال گذشته بود که پدر نیکلاس لطیفی، دو رگه ایرانی-کانادایی با سرمایه گذاری 200 میلیون پوندی در تیم فرمول 1 ویلیامز توانست یک صندلی را برای فرزند خود به ارمغان آورد و به همین ترتیب نیز نیکلاس لطیفی عنوان اولین ایرانی حاضر در مسابقات فرمول 1 را به خود اختصاص داد.

پیش از این لنس استرول به همین شکل در تیم فرمول 1 ریسینگ پوینت صاحب صندلی شد و پدر او نیز بخش عظیمی از سهام شرکت آستون مارتین شریک تجاری ریسینگ پوینت را به تصاحب خود در آورد.

با توجه به قوانین جدید مسابقات فرمول 1 مبنی بر رعایت سقف بودجه برای تمامی تیم‌های شرکت کننده، این مسابقات به محل جذابی برای سرمایه گذاری افراد و شرکت‌ها مبدل شده است.

پیش از این نیز صحبت هایی از فروش بخشی از پتنت‌ها و دست آوردهای بخش مسابقه‌ای مک لارن برای استفاده در حمل و نقل عمومی و بخش بهداشت به گوش می رسید. اما به نظر می رسد این پتنت‌ها و دست آوردها به صورت کاملا محرمانه در اختیار بخش مسابقه‌ای مک لارن قرار گرفته و همین موضوع نیز شرایط عرضه را بسیار پیچیده می کند.

مک لارن

در حال حاضر صحبت ها در زمینه فروش سهام تیم فرمول 1 مک لارن در مراحل پیشرفته قرار دارد و به نظر می رسد که بیش از یک خریدار خواهان سرمایه گذاری در تیم فرمول 1 مک لارن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۸ تیر ۱۳۹۹

    وطن فروشی ۲۵ ساله خبر بزار

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۸ تیر ۱۳۹۹

    دیجیاتو درباره باج سیاست مدارا به چین و روسیه خبر بزار . قرارداد ۲۵ ساله

مطالب پیشنهادی