ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هاوینگ بیت کوین
تکنولوژی

۸۹ درصد دارندگان رمزارزها نگران سرنوشت دارایی خود پس از مرگ هستند

بر اساس نظرسنجی جدیدی که از دارندگان رمزارزها صورت گرفته، مشخص شده که شمار بالایی از این افراد نگران انتقال دارایی خود به اعضای خانواده یا دوستان پس از مرگشان هستند. در این نظرسنجی «Cremation ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ تیر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

بر اساس نظرسنجی جدیدی که از دارندگان رمزارزها صورت گرفته، مشخص شده که شمار بالایی از این افراد نگران انتقال دارایی خود به اعضای خانواده یا دوستان پس از مرگشان هستند.

در این نظرسنجی «Cremation Institute» که در فاصله اکتبر ۲۰۱۹ تا ژوئن ۲۰۲۰ صورت گرفته، ۱۱۵۰ نفر شرکت کرده‌اند. در حالی که نزدیک به ۹۰ درصد این افراد نگرانی دارایی‌های خود پس از مرگ هستند، شمار بالایی از آن‌ها از وصیت‌نامه استفاده نمی‌کنند و همچنین دستورالعمل مناسبی برای افراد دیگر درنظر نگرفته‌اند. به اعتقاد این موسسه، دلیل چنین موضوعی کمبود سرویس‌های مربوط به دارایی‌های دیجیتال و همچنین عدم وجود قوانین دولتی است.

بر اساس این نظرسنجی، ۸۹ درصد سرمایه‌گذاران از انتقال دارایی خود پس از مرگ به اعضای خانواده یا دوستان ابزار نگرانی کرده‌اند و نمی‌دانند این سرمایه‌ در اختیار افراد قرار می‌گیرد یا خیر. جالب است بدانید هیچ کدام از آن‌ها گزینه «اصلا نگران نیستم» را انتخاب نکرده‌اند.

رمزارز

با وجود چنین موضوعی، نسل‌های جوان‌تر در رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال در مقایسه با افراد مسن، برنامه‌های کمتری برای دارایی‌های دیجیتالی خود پس از مرگ دارند. ۶۵ درصد از افراد ۲۶ تا ۴۰ سال و تنها ۴۱ درصد از افراد ۱۸  تا ۲۵ سال برای دارایی‌های خود دستورالعمل درنظر گرفته‌اند که این رقم برای افراد ۴۱ تا ۵۵ سال و ۵۶ تا ۷۶ سال به ترتیب به ۸۶ و ۹۴ درصد می‌رسد.

رمزارزها

۶۵ درصد از افرادی که برای دارایی‌های خود پس از مرگ برنامه‌ریزی کرده‌اند، در اطراف خانه دستورالعمل‌هایی برای افراد دیگر قرار داده‌اند. تنها ۲ درصد آن‌ها از راه حل‌های امن مانند صندوق‌ها استفاده کرده‌اند و ۳۲ درصد نیز برای ذخیره دستورالعمل‌ها از USB یا کامپیوتر استفاده کرده‌اند.

این نظرسنجی نشان می‌دهند که دارندگان رمزارزها تقریبا ۴ برابر کمتر از سایر سرمایه‌گذاران، ۷ درصد در برابر ۳۲ درصد، از وصیت‌نامه برای انتقال ثروت خود استفاده می‌کنند و این موضوع در آینده می‌تواند خطرات زیادی به همراه داشته باشد، چرا که تا به امروز میلیاردها دلار ارز دیجیتال گم شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی