ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

سرمایه گذاری ۸۳.۲ میلیون دلاری سامسونگ برای ارتقای فناوری نمایشگر و تراشه

سامسونگ سال جاری میلادی حدود ۸۳.۲ میلیون دلار برای ارتقای فناوری نمایشگرها و نیمه رساناها صرف خواهد کرد. سامسونگ مرکز تحقیقاتی Industrial-Academia Cooperation Center را ژوئیه سال ۲۰۱۸ افتتاح کرد و حالا این مرکز دومین ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

سامسونگ سال جاری میلادی حدود ۸۳.۲ میلیون دلار برای ارتقای فناوری نمایشگرها و نیمه رساناها صرف خواهد کرد.

سامسونگ مرکز تحقیقاتی Industrial-Academia Cooperation Center را ژوئیه سال ۲۰۱۸ افتتاح کرد و حالا این مرکز دومین سال فعالیتش را جشن می‌گیرد. این مرکز از زمان افتتاح از پروژه‌های تحقیقاتی بیش از ۷۰۰ دانشجوی دکتری، دانشجو و استاد دانشگاه پشتیبانی کرده است. سامسونگ بوسیله این مرکز به دانشگاه‌ها اجازه می‌دهد تا از تجهیزات پیشرفته تراشه سازی این شرکت برای پروژه‌های تحقیقاتی استفاده کنند.

سامسونگ می‌گوید سرمایه گذاری جدید این شرکت به محققان دانشگاه‌های بومی کره که پروژه‌هایشان در چند ماه گذشته به دلیل شیوع بیماری کووید-۱۹ به تأخیر افتاده و یا متوقف شده کمک می‌کند. این شرکت کره‌ای در سال‌های اخیر سالانه حدود ۳۳ میلیون دلار به محققان و دانشجویان کمک کرده است.

سال گذشته میلادی سامسونگ از ۱۰ دانشگاه برای استفاده از تجهیزات این شرکت در ۱۰۰ آزمایش تحقیقاتی درخواست دریافت کرد و تجهیزات را به طور رایگان در اختیار آن‌ها قرار داد. سازنده کره‌ای همچنین برای ثبت پتنت پروژه‌های جاری نیز به محققان کمک می‌کند. این شرکت ۱۰ درصد از سرمایه گذاری جدید را به زمینه‌های پایه‌ای علم مثل شیمی، ریاضی و فیزیک اختصاص خواهد داد که برای توسعه مواد و تجهیزات تحلیل داده جدید صرف خواهد شد.

«Mr. Lee Han-Kwan»، رییس مرکز Industrial-Academia Cooperation Center سامسونگ می‌گوید: «ما همکاری خود را با دانشگاه‌های کره‌ای گسترش خواهیم داد تا به آن‌ها در ابداع تحقیق و توسعه (R&D) عالی و کاربردی کمک کرده باشیم. ما می‌خواهیم اکوسیستم سالمی را بسازیم که استعدادهای درخشان آن می‌توانند وارد سامسونگ شده و توانایی‌های خود را گسترش دهند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی