ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی ال جی از ماسک مجهز به فن با قابلیت تصفیه هوا

ال جی ماسک جدیدی توسعه داده که با استفاده از فن‌های کوچک هوای تازه را به زیر ماسک هدایت می‌کند. این قابلیت برای کادر درمان که باید در طول روز همیشه ماسک به صورت داشته ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

ال جی ماسک جدیدی توسعه داده که با استفاده از فن‌های کوچک هوای تازه را به زیر ماسک هدایت می‌کند. این قابلیت برای کادر درمان که باید در طول روز همیشه ماسک به صورت داشته باشند کاربردی خواهد بود.

ال جی ماسک فن دار خود را هنوز به شکل انبوه تولید نکرده و تنها آن را به کادر درمان یکی از بیمارستان‌های دانشگاه شهر سئول اهدا کرده است. ال جی می‌گوید برای اولین بار است که محصولی را پیش از عرضه رسمی اهدا می‌کند.

به گزارش TechRadar، ال جی از فناوری به کار رفته در دستگاه‌های تصفیه هوای این شرکت به نام PuriCare در ماسک برقی خود استفاده کرده است. فن‌های این ماسک به کمک سنسورهای فشار هوا فعال شده و با دم هوای تازه را به زیر ماسک هدایت کرده و با بازدم متوقف می‌شوند. فیلترهای هر دو سمت قابل تعویض هستند.

رونمایی ال جی از ماسک فن دار

جنس بیرون این ماسک از پلاستیک و جنس درون آن از مواد سیلیکونی است. ال جی این ماسک را نسبتاً سبک (۱۲۰ گرم) تولید کرده تا کاربر پس از پوشیدن آن برای مدت زمان طولانی احساس خستگی نکند.

ماسک مورد بحث از دو فیلتر H13 HEPA قابل تعویض برخوردار است که امکان تنفس هوای تازه برای کاربر را فراهم می‌کنند. زیر فیلترها فن کوچکی قرار گرفته که میزان هوای ورودی را کنترل می‌کند. هوش مصنوعی فن‌ها با هر بار دم کاربر، دور آن‌ها را افزایش می‌دهد تا هوای بیشتری وارد شده و از مشکلات تنفسی جلوگیری شود.

ال جی می‌گوید پس از شارژ کردن کامل این ماسک به مدت دو ساعت می‌توان تا ۸ ساعت از آن استفاده کرد. به گفته این شرکت فیلترهای HEPA مانع از ورود ۹۹.۹۵ درصد از نانوذرات شده و طول عمر آن‌ها در صورت استفاده روزانه ۶ ساعت حداکثر یک ماه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نیما
    نیما | ۲۴ تیر ۱۳۹۹

    از آب کَره گرفتن یعنی این?

مطالب پیشنهادی