ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Razor از سه اسکوتر برقی با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار رونمایی کرد

شرکت Razor (با Razer سازنده لوازم جانبی گیمینگ اشتباه گرفته نشود) از سه اسکوتر برقی به نام‌های EcoSmart SUP، E300 HD و C25 رونمایی کرد. این سه محصول سرعت کمتری نسبت به دیگر اسکوترهای برقی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

شرکت Razor (با Razer سازنده لوازم جانبی گیمینگ اشتباه گرفته نشود) از سه اسکوتر برقی به نام‌های EcoSmart SUP، E300 HD و C25 رونمایی کرد. این سه محصول سرعت کمتری نسبت به دیگر اسکوترهای برقی همرده داشته و برای کاربرانی ساخته شده‌اند که قیمت مقرون به صرفه یکی از دغدغه‌های اصلی آنهاست.

EcoSmart SUP

اسکوتر EcoSmart SUP از تایر ۱۶ اینچی بادی در جلو و تیوب دار در عقب برخوردار بوده و قسمت قرارگیری پا در آن عریض تر طراحی شده تا کاربر پایداری بهتری حین راندن داشته باشد. این اسکوتر ۲۸ کیلوگرمی با نیرو گرفتن از موتور ۳۵۰ وات، حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت را امکان پذیر کرده و با یکبار شارژ مسافت ۱۹ کیلومتری را طی می‌کند.

اسکوتر EcoSmart SUP با قیمت ۴۴۹ دلار از ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

C25

سازنده می‌گوید اسکوتر C25 محصولی تاشدنی و بسیار بادوام بوده و برای کاربرانی که قصد دارند اسکوتر را با وسایل حمل و نقل عمومی جابجا کنند، گزینه‌ای مناسب خواهد بود. این مدل با یکبار شارژ مسافت ۱۸ کیلومتری را پیموده و حداکثر سرعت آن ۲۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر می‌توان به تایر ۱۲ اینچی توپر در قسمت جلو برای پایداری بیشتر، تعبیه چراغ در جلو و عقب، داشبورد الکتریکی و موتور براشلس ۲۵۰ وات در قسمت عقب اشاره کرد. این مدل از باتری یون-لیتیوم ۳۶ ولتی نیرو گرفته و حدوداً ۱۴ کیلوگرم وزن دارد.

اسکوتر برقی C25 در دو مدل G2 و G3 از ماه اکتبر (مهر-آبان) با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. سازنده سال آینده میلادی این مدل را با باتری اسیدی به بازار عرضه می‌کند.

E300 HD

E300 HD مدل بهبودیافته پرفروش ترین و به صرفه ترین اسکوتر برقی Razor یعنی E300 است. به گفته سازنده این مدل برای کسانی مناسب است که می‌خواهند از اسکوتر برای دور زدن در محله و یا تفریح استفاده کنند. این محصول از موتور براشلس ۲۵۰ وات، تایر ۹ اینچی بادی در جلو و ۸ اینچی توپر در عقب و سیستم ترمز در چرخ عقب برخوردار است.

اسکوتر E300 HD حدوداً ۱۸ کیلوگرم وزن داشته و حداکثر سرعت آن ۲۴ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این محصول پاییز امسال به قیمت ۲۸۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

E Prime III

اسکوتر E Prime III که اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد، حدوداً ۱۱ کیلوگرم وزن داشته و از موتور براشلس ۲۵۰ واتی، چراغ جلو LED، چراغ ترمز و سیستم ترمز دوگانه برخوردار است. این مدل که نهایت سرعت آن ۲۹ کیلومتر بر ساعت اعلام شده، با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dr x dr xx
    dr x dr xx | ۲ مرداد ۱۳۹۹

    این ریزر، همان ریزریست که تجحیزات گیمینگ میساخت ؟

    • Ali Hatami
      Ali Hatami | ۲ مرداد ۱۳۹۹

      خیر

مطالب پیشنهادی