ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

ریلمی V5 رونمایی شد؛ ارزان‌ترین موبایل 5G دنیا

موبایل Realme V5 با ارائه دو قابلیت ویژه و مخاطب‌پسند رونمایی و به بازار عرضه شد. این تلفن هوشمند در واقع اولین عضو از خانواده جدید سری V خواهد بود و به عنوان ارزان‌ترین موبایل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

موبایل Realme V5 با ارائه دو قابلیت ویژه و مخاطب‌پسند رونمایی و به بازار عرضه شد. این تلفن هوشمند در واقع اولین عضو از خانواده جدید سری V خواهد بود و به عنوان ارزان‌ترین موبایل مجهز به فناوری 5G در جهان شناخته می‌شود. چرا که تنها ۱۵۰۰ یوان چین (معادل با ۲۱۵ دلار) قیمت دارد.

این موبایل هوشمند از چیپست مدیاتک هفت نانومتری Dimensity 720 و ۶ یا ۸ گیگابایت رم برخوردار بوده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربینی متشکل از چهار لنز نیز پشت بدنه قرار دارد که سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی را با همراهی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض، یک سنسور عمق‌سنج با قابلیت تصویربرداری پرتره و یک سنسور ماکرو با توانایی عکسبرداری از اجسام در فاصله چهار سانتی‌متر ارائه می‌کند.

نمایشگر ۶.۵ اینچی موبایل Realme V5 از نوع LCD با نسبت تصاویر ۲۰ به ۹ بوده و نرخ رفرش آن هم ۹۰ هرتز است، ضمن اینکه نرخ بازخورد لمسی این مدل نیز ۱۵۰ هرتز خواهد بود. یک حفره مشکی کوچک هم گوشه بالا سمت چپ نمایشگر وجود دارد که شامل دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی می‌شود. سنسور اثر انگشت هم کنار بدنه و زیر دکمه قفل گوشی قرار گرفته است. برای باتری هم کمپانی نوپای Realme از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۳۰ واتی تدارک دیده است.

گفتنی است موبایل Realme V5 مجهز به فناوری ارتباطی 5G، در سه رنگ نقره‌ای، آبی و سبز با قیمت‌های ۲۱۵ دلار برای نسخه پایه (رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی)، و قیمت ۲۷۰ دلار برای مدل ثانویه (رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی) به فروش خواهد رسید. این موبایل در حال حاضر در بازار کشور چین عرضه شده و از جمعه همین هفته راهی دیگر مناطق جهان نیز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹

    توی بازار ایرانم میبینیمش؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی