ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مقایسه سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ با گلکسی اس ۲۰

سامسونگ در رویداد آنپکد اخیر بار دیگر روی صحنه آمد تا از جدیدتری گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کند. این بار هم کمپانی کره‌ای از برخی قابلیت‌های پیشرفته سری گلکسی اس ۲۰ در ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۵

سامسونگ در رویداد آنپکد اخیر بار دیگر روی صحنه آمد تا از جدیدتری گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کند. این بار هم کمپانی کره‌ای از برخی قابلیت‌های پیشرفته سری گلکسی اس ۲۰ در سری نوت جدید استفاده کرده است. در این مطلب نگاهی داریم به مهم‌ترین تفاوت‌ها و شباهت‌های سری نوت ۲۰ در مقایسه با سری اس ۲۰.

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که از سری اس ۲۰ به گلکسی نوت ۲۰ الترا به ارث رسیده دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و زوم سوپر رزولوشن است. با این حال این بار به جای زوم ۱۰۰ برابر اس ۲۰ الترا شاهد زوم تا ۵۰ برابری هستیم. دیگر تفاوت دوربین‌های دو سری،‌ فقدان حسگر عمق سنج در سری گلکسی نوت ۲۰ است. البته احتمالا این موضوع تغییر چندانی در خروجی عکس‌‌های بوکه سری نوت ۲۰ ایجاد نخواهد کرد.

مدل‌های متنوع گلکسی نوت ۲۰ رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی دارند؛ در حالی که یک مدل 5G از گلکسی اس ۲۰ الترا با رم ۱۶ گیگابایتی روانه بازار شده بود. سامسونگ همچنین تمامی مدل‌های سری اس ۲۰ را با پشتیبانی نمایشگر از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز روانه بازار کرده بود اما در بین مدل‌های جدید سری نوت، تنها گلکسی نوت ۲۰ الترا از این قابلیت بهره می‌برد.

در ادامه سایر تفاوت‌های سری گلکسی نوت ۲۰ با گلکسی اس ۲۰ را مشاهده می‌کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۱۷ مرداد ۱۳۹۹

    یاد محصولات جدیدی که ایران خودرو و سایپا معرفی میکنند افتادم.
    خالی از هرگونه نوآوری...

مطالب پیشنهادی