ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی تا پیش از ژوئن 2016 هدست واقعیت مجازی خود را عرضه خواهد کرد

گزارش جدیدی از سرزمین آفتاب، ژاپن، به این مسئله اشاره دارد که سونی، پروژه مورفیوس را که فعلا نامی برای آن در نظر گرفته نشده قرار است تا پیش از ژوئن سال 2016 به بازار بفرستد. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

گزارش جدیدی از سرزمین آفتاب، ژاپن، به این مسئله اشاره دارد که سونی، پروژه مورفیوس را که فعلا نامی برای آن در نظر گرفته نشده قرار است تا پیش از ژوئن سال 2016 به بازار بفرستد. اگر این گزارش صحت داشته باشد، سونی نهایتا تا یک سال و ده روز دیگر مورفیوس را به بازار خواهد فرستاد.

منبع خبری در مورد اینکه هدست در زمان مشخص شده فقط در آسیا (ژاپن) منتشر می شود یا به بازار جهانی هم می آید صحبتی به میان نیاورده است اما E3 امسال سونی احتمالا زمان زیادی از کنفرانس خبری خود را به این مسئله اختصاص دهد. در همین حال، رقبای سونی هم برنامه هایی برای عرضه هدست های خود دارند.

هفته پیش بود که آکیلس از سیستم مورد نیاز و همچنین بازه تاریخ عرضه هدست صحبت کرد و حالا این گزارش از سوی سونی به گوش می رسد. جالب اینجاست که سونی استودیو جدیدی تاسیس کرده که وظیفه کلی این استودیوی منچستری، ساخت و توسعه بازی برای هدست واقعیت مجازی است.

استودیو شمال غرب یا North Wes Studio، هنوز در روزهای آغازین خود به سر می برد و برنامه های توسعه بازی هنوز شروع نشده. جالب است بدانید کارکنانی که پس از خرابکاری های Driveclub از استودیو Evolution اخراج شدند، ممکن است دوباره در این استودیو به کار گرفته شوند.

نبرد جدیدی در شرف وقوع است و تنها یک ماه تا E3 2015 باقی مانده. به نظر شما سونی در کنفرانس خود چه محتوایی برای مورفیوس به نمایش می گذارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • عیسی
    عیسی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این رقابت برای واقعییت مجازی باعث پیشرفت این وسیله می شه

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    از تب ساعت هوشمند که بگذریم میرسیم به هدست واقعیت مجازی ، احتمالا E3 سونی خیلی کارا داره که انجام بده

  • محمداتی
    محمداتی | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    در کنار پلی4 چ شود

مطالب پیشنهادی