ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت GlobalData از رشد ۱۳۷ درصدی بازار پوشیدنی‌ها تا ۲۰۲۴ خبر می‌دهد

بر اساس برآوردهای یک شرکت تحقیقاتی بازار گجت‌های پوشیدنی به دلیل اهمیت بیشتر مردم به موضوع تندرستی در دوران کرونا، تا چهار سال آینده رشد ۱۳۷ درصدی را تجربه خواهد کرد. شرکت تحقیقاتی GlobalData می‌گوید ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

بر اساس برآوردهای یک شرکت تحقیقاتی بازار گجت‌های پوشیدنی به دلیل اهمیت بیشتر مردم به موضوع تندرستی در دوران کرونا، تا چهار سال آینده رشد ۱۳۷ درصدی را تجربه خواهد کرد.

شرکت تحقیقاتی GlobalData می‌گوید بازار گجت‌های پوشیدنی در سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۲۷ میلیارد دلار ارزش داشته و پیش بینی می‌شود تا سال ۲۰۲۴ ارزش آن به ۶۴ میلیارد دلار برسد. دلایل این رشد قابل توجه افزایش اهمیت مردم به موضوع تندرستی از جمله ردیابی تماس بیماری، پیش بینی علایم و نظارت بر بیماران بوده است.

به گفته شرکت یاد شده بازار ساعت‌های هوشمند که یکی از مهم ترین بخش‌های بازار گجت‌های پوشیدنی به شمار می‌رود، در دوران کرونا دچار افول شده اما پیش بینی می‌شود از سال ۲۰۲۱ به بعد روند احیای آن شروع شود. این کمپانی می‌گوید دنیاگیری ویروس کرونا به طور قابل توجهی آگاهی مردم در مورد گجت‌های پوشیدنی را افزایش داده و سبب رشد استفاده از آنها شده است، اما کووید-۱۹ سبب کاهش صادرات ساعت‌های هوشمند در سال جاری میلادی خواهد شد.

گلکسی واچ اکتیو 2

بر اساس برآوردهای شرکت GlobalData صادرات ساعت‌های هوشمند در سال جاری میلادی به دلیل مشکلات به وجود آمده در زنجیره تأمین و تعطیلی کارخانه‌ها، ۹ درصد در مقایسه با سال ۲۰۱۹ کمتر خواهد بود. علاوه بر این درآمد ناشی از فروش ساعت‌های هوشمند به خاطر کاهش قدرت خرید مردم ۱۰ درصد در سال ۲۰۲۰ کاهش خواهد یافت.

GlobalData می‌گوید اکثر مصرف کنندگان در حال حاضر به خرید ساعت هوشمند تمایلی نشان نمی‌دهند، چون بیشتر قابلیت‌های این گجت در گوشی‌ها یافت می‌شود. ولی پیش بینی می‌شود در سال‌های آتی فروش ساعت‌های هوشمند افزایش یابد.

به گفته این شرکت پیشرفت گجت‌های پوشیدنی و اضافه شدن قابلیت‌های پزشکی به آنها سبب شده تا مراکز درمانی از آنها برای معاینه، درمان، نظارت و پیشگیری از بیماری استفاده کنند. مزایایی همچون قابلیت شخصی سازی، امکان تشخیص زودهنگام بیماری، نظارت بر بیمار بدون مراجعه به بیمارستان، کمک به بیماران در مصرف به موقع و مرتب داروها و کاهش هزینه‌های درمانی، ارزش گجت‌های پوشیدنی را بیش از پیش افزایش داده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی