ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ سال جاری میلادی ۸.۹ میلیارد دلار صرف تحقیق و توسعه کرده است

سامسونگ از صرف هزینه بی سابقه برای بخش تحقیق و توسعه (R&D) در سال ۲۰۲۰ خبر داد. سازنده کره‌ای می‌گوید در نیمه اول سال جاری میلادی حدوداً ۸.۹ میلیارد دلار صرف تحقیق و توسعه کرده ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

سامسونگ از صرف هزینه بی سابقه برای بخش تحقیق و توسعه (R&D) در سال ۲۰۲۰ خبر داد. سازنده کره‌ای می‌گوید در نیمه اول سال جاری میلادی حدوداً ۸.۹ میلیارد دلار صرف تحقیق و توسعه کرده که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال قبل ۴۲۱ میلیون دلار افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری کره‌ای Yonhap News Agency، سرمایه گذاری سامسونگ در بخش تحقیق و توسعه ۹.۸ درصد از فروش این شرکت در شش ماهه نخست سال ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داده است. هزینه سرمایه‌ای سامسونگ در سال جاری میلادی ۱۴.۴ میلیارد دلار بوده که ۱۲.۳ میلیارد دلار آن صرف کسب‌وکار چیپ شده است.

سامسونگ

بر اساس این گزارش سامسونگ ۱۴۰۰ نیروی جدید در سال جاری میلادی استخدام کرده است. تعداد کارکنان این شرکت در کره جنوبی تا پایان ماه ژوئن سال جاری میلادی (۱۰ تیر)، به ۱۰۶ هزار و ۷۴ نفر رسیده که افزایش ۰.۹ درصدی را نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل نشان می‌دهد.

پنج مشتری اصلی سامسونگ در نیمه نخست سال جاری میلادی شرکت‌های اپل، دویچه تلکام، Tektronix Hong Kong، هواوی و ورایزن بوده‌اند. سهم سامسونگ از بازار تلویزیون ۳۲.۴ درصد و از بازار موبایل ۱۶.۳ درصد بوده است. سهم این شرکت کره‌ای از بازار چیپ DRAM و نمایشگر موبایل به ترتیب ۴۳.۸ و ۴۱.۳ درصد اعلام شده است.

غول فناوری کره جنوبی ۸.۴ میلیارد صرف بخش تحقیق و توسعه در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ کرد که میزان آن در کل سال به ۱۶.۵ میلیارد دلار رسید. این شرکت جزو پنج برند اول دنیا از لحاظ صرف بودجه برای بخش تحقیق و توسعه به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی