ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امروز اینترنت موبایل در برخی حوزه های برگزاری آزمون سراسری قطع شد

دکتر ابراهیم خدایی صبح امروز در حاشیه دیدار خود از حوزه امتحانی مصلای تهران که محل برگزاری کنکور علوم تجربی 99 بود اظهار داشت برای جلوگیری از تقلب در آزمون، اینترنت موبایل در محدوده برخی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۱

دکتر ابراهیم خدایی صبح امروز در حاشیه دیدار خود از حوزه امتحانی مصلای تهران که محل برگزاری کنکور علوم تجربی 99 بود اظهار داشت برای جلوگیری از تقلب در آزمون، اینترنت موبایل در محدوده برخی حوزه ها قطع شده یا با اختلال همراه بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشورمان ضمن اشاره به حواشی اخیر در خصوص لو رفتن سوالات کنکور ریاضی و هنر و انتشار تصاویری از دفترچه سوالات این دو کنکور در فضای مجازی گفت تمامی این افراد به غیر از یک نفرشان دستگیر شده اند.

دکتر ابراهی در ادامه گفت برخی داوطلبان همراه با خود موبایل به جلسه آزمون برده بودند و بعد از جمع آوری برگه پاسخ های سوالات عمومی در ساعت ۱۰ صبح، از غفلت مراقبان سوء استفاده کرده و اقدام به انتشار تصاویر مربوط به سوالات آنها نموده اند که این نشان میدهد هدف شان تقلب نبوده است. او در ادامه گفت چند کلید نامه هم منتشر شده که بعد از بررسی شان مشخص شد این کلید نامه ها جعلی هستند و ارتباطی با سوالات کنکور امسال ندارند.

دکتر خدایی در ادامه خاطرنشان کرد که امروز وزارت ارتباطات اسامی برخی از حوزه هایی که احساس می شد قطعی اینترنت موبایل در آنها لازم است، به مسئولان مخابرات اعلام گردید.

با در نظر داشتن همین حواشی اینترنت همراه 3G و 4G هر چهار اپراتور تلفن همراه کشور، در برخی حوزه های امتحانی برگزاری کنکور سراسری قطع شد. البته وزیر ارتباطات نیز در صفحه اینستاگرام خود از درخواست وزارت علوم برای قطع اینترنت موبایل در برخی حوزه های برگزاری کنکور خبر داده بود.

اینترنت موبایل

محمد جواد آذری جهرمی در پاسخ به یکی از کاربران صفحه اینستاگرامش که خواستار قطع اینترنت برای جلوگیری از لو رفتن سوالات کنکور شده بود چنین نوشت: وزارت علوم درخواست کرده که در برخی حوزه ها، دیتای موبایل قطع شود.

البته این اتفاق تازگی چندانی ندارد و تیرماه سال گذشته هم برای حفظ امنیت سوالات آزمون سراسری، شبکه اینترنت موبایل در ۲۱۰ نقطه مختلف کشور دچار اختلال شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • FarshiD
    FarshiD | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

    اون کسی که گفته اینترنتو قطع کن اقای وزیر همون بچه ای بوده که روزی ک معلم فراموش میکرد امتحان بگیره میگفت اقا امتحان نمیگیرین

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

    کار درست هم همینه
    یک سال تموم روزی ده دوازده ساعت درس بخون بعد چهار تا بی وجدان بخوان تقلب کنن و حقت رو بخورن

  • zitanix
    zitanix | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

    یعنی برخی ایرانی جماعت نمیتونه متمدن رفتار کنه؟
    فقط ادعا ادعا لب و دهن پز فرهنگ؟؟؟؟

    بلانسبت خوبامون

  • afg
    afg | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

    برامن ایرانسل از صبح قطع بود تا نیم ساعت پیش

مطالب پیشنهادی