ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Caviar از مدل‌های لوکس گلکسی نوت ۲۰ اولترا با سنگ‌ مرمر رونمایی کرد

شرکت Caviar که به ساخت گوشی‌های لوکس و گران قیمت شهرت دارد، اخیرا از سری Eternity گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ رونمایی کرده و آن‌ها را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند. سامسونگ اخیرا از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

شرکت Caviar که به ساخت گوشی‌های لوکس و گران قیمت شهرت دارد، اخیرا از سری Eternity گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ رونمایی کرده و آن‌ها را با قیمت بالایی به فروش می‌رساند.

سامسونگ اخیرا از گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ رونمایی کرده و آن‌ها را با قیمت تقریبا بالایی در بازار به فروش می‌رساند. اگر به نسخه اولترا این دستگاه علاقه دارید و به دنبال نسخه‌های خاص آن هستید، می‌توانید مدل‌های سری Eternity این گوشی هوشمند که توسط شرکت Caviar ساخته شده‌اند را خریداری کنید.

سری Eternity شامل ۴ مدل می‌شود که بر پایه ۴ بنای تاریخی با قدمت چندین قرن و هزاران سال ساخته شده‌اند. «پارتنون» که به علت سنگ مرمر سفید خود مشهور است، الهام بخش یکی از این مدل‌ها بوده. مدل مجهز به سنگ مرمر مشکی با الهام از «ایا صوفیه» طراحی شده و شهر ممنوعه نیز برای ساخت نسخه سبز رنگ مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از این مدل‌ها با الهام از «کلیسای جامع سنت باسیل» به تولید رسیده که یکی از دلایل شهرت این کلیسا، سنگ مرمر قرمز رنگ آن است.

فرقی نمی‌کند کدام مدل پرچمدار سامسونگ را انتخاب کنید، تمام آن‌ها با قیمت بسیاری بالایی فروخته می‌شوند و باید در حساب بانکی خود ۵,۷۵۰ تا ۶,۲۶۰ دلار پول داشته باشید. Caviar تنها ۹۹ نسخه از هر مدل سری Eternity‌ گلکسی نوت ۲۰ اولترا تولید می‌کند.

مشخصات فنی این مدل‌ها تفاوتی با گلکسی نوت ۲۰ اولترا استاندارد ندارد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۹ اینچی Dynamic AMOLED مجهز شده که توسط گوریلا کلس Victus از آن محافظت می‌شود. این دستگاه با توجه به بازار فروش از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس یا اگزینوس ۹۹۰ بهره می‌برد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا در بالاترین نسخه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است و به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • samir1374
    samir1374 | ۴ شهریور ۱۳۹۹

    اینا یه دونه‌ش فایده نداره باید هر چهار مدلشو بخری هر دفعه با یه رنگ لباس ست کنی ?

  • s.s.b
    s.s.b | ۴ شهریور ۱۳۹۹

    به خاطر برامدگی زیاد دوربین مجبوری قاب بگذاری یعنی بازم هزینه بیخودیه

    • Mr. Saxobeat
      Mr. Saxobeat | ۴ شهریور ۱۳۹۹

      بیشتر اینا رو میخرن برای کلکسیون یا به عنوان اکسسوری در شرایط خاص و اشرافی استفاده میشه نه استفاده روزمره که بخاطر دوربینش مجبور باشید قاب بزارید.
      در مورد اون دوستمون سنگ مرمر بنا به موقعیت جغرافیایی، رگه و grade متفاوتی دارن و بر اساس اون قیمت گذاری میشن مثل الماس که بنا بر درجه ناخالصی داشتنش قیمت گذاری میشه.

  • amirka0098
    amirka0098 | ۴ شهریور ۱۳۹۹

    اصلن درک نمیکنم چجوری سنگ مرمر لوکس به حساب میاد ?‍♂️

    • محمدحسن خداترس
      محمدحسن خداترس | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

      میاد ? منتهی شما درکت ضعیفه

مطالب پیشنهادی