ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل می‌خواهد از محتوای واقعیت افزوده در سرویس TV پلاس استفاده کند

اپل برنامه‌های زیادی برای افزایش محبوبیت سرویس TV پلاس دارد و حالا بلومبرگ در گزارشی به اضافه شدن محتوای واقعیت افزوده به این سرویس استریم خبر می‌دهد. کاربران با این قابلیت جدید اپل می‌توانند شخصیت‌ها ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

اپل برنامه‌های زیادی برای افزایش محبوبیت سرویس TV پلاس دارد و حالا بلومبرگ در گزارشی به اضافه شدن محتوای واقعیت افزوده به این سرویس استریم خبر می‌دهد.

کاربران با این قابلیت جدید اپل می‌توانند شخصیت‌ها و اجسام را مانند بازی پوکمون با گوشی هوشمند یا تبلت، با محیط خود یکپارچه کند. این غول فناوری آمریکایی نه تنها خواهان افزایش ارزش سرویس استریم خود است، بلکه می‌خواهد پیش از معرفی و عرضه هدست‌های خود، فعالیت بیشتری در زمینه فناوری واقعیت افزوده داشته باشد. گزارش‌ها به عرضه هدست‌های اپل در سال ۲۰۲۲ اشاره می‌کنند.

بلومبرگ در گزارش خود به یک نمونه اشاره کرده که قرارگیری ماه‌نورد سریال «For All Mankind» در صحنه اکتشاف ماه روی میز کاربران است. در گذشته انتظار داشتیم که این قابلیت تا پایان سال جاری میلادی در اختیار افراد قرار بگیرد، با این حال شیوع ویروس کرونا می‌تواند عرضه آن را تا سال آینده به تعویق بیاندازد. علاوه بر این موضوع، شاید این بیماری باعث شود اپل به کلی این پروژه را کنار بگذارد.

TV پلاس

اپل می‌خواهد محبوبیت TV پلاس را افزایش دهد و برای اینکار به سراغ باندل‌های مختلفی خواهد رفت که برای مثال می‌توان به دسترسی کاربران این سرویس به اپ فیتنس، اپل موزیک، آرکید و نیوز پلاس اشاره کرد. در حقیقت کاربران با خرید اشتراک TV پلاس، به یکی دیگر از سرویس‌های این کمپانی دست پیدا خواهند کرد.

محتوای واقعیت افزوده یکی دیگر از تلاش‌های این غول فناوری آمریکایی محسوب می‌شود که اگرچه شاید چندان کاربردی به نظر نرسد، اما برای برنامه‌های آموزشی کارایی مناسبی خواهد داشت.

گزارش‌ها به احتمال عرضه هدست واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۲ اشاره می‌کنند. این هدست برای بازی، سرگرمی و جلساتی شبیه به زوم توسعه پیدا می‌کند. ارائه زودتر ویژگی واقعیت افزوده TV پلاس، به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که چندین ماه قبل از عرضه هدست، شروع به کار روی آن کنند و کاربران نیز با آن بیشتر آشنا شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی