ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیرفون ۳ پلاس رونمایی شد؛ حفظ طراحی ماژولار و دوربین بهتر

شرکت فیرفون (Fairphone) از موبایل فیرفون ۳ پلاس رونمایی کرد. این گوشی از بسیاری جهات شبیه فیرفون ۳ است اما حالا به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است. از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

شرکت فیرفون (Fairphone) از موبایل فیرفون ۳ پلاس رونمایی کرد. این گوشی از بسیاری جهات شبیه فیرفون ۳ است اما حالا به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است.

از آنجا که شرکت فیرفون به مسائل زیست محیطی اهمیت می‌دهد، کاربران فیرفون ۳ می‌توانند دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی خود را با سنسورهای ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی تعویض کنند تا تولید پسماند الکترونیکی کاهش پیدا کند. علاوه بر این امکان تعویض دیگر قطعات گوشی از جمله نمایشگر و باتری وجود دارد تا کاربران به تعویض نکردن گوشی تشویق شوند.

یکی از تفاوت‌های فیرفون ۳ پلاس با مدل استاندارد این است که پنل پشتی آن شفاف نیست، اما همچنان طراحی ماژولار را حفظ کرده که تعمیر آن را آسان‌تر می‌کند. درون جعبه این گوشی پیچ گوشتی کوچکی قرار گرفته که کاربر می‌تواند به کمک آن بیشتر قطعات را تعویض کند. آنطور که سازنده می‌گوید، در ساخت فیرفون ۳ پلاس از ۴۰ درصد پلاستیک بازیافتی استفاده شده و در تأمین دیگر مواد آن به مسائل زیست محیطی توجه شده است.

فیرفون ۳ پلاس از نمایشگر ۵.۶۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل برخوردار است که نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را ارائه کرده و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. زیر نمایشگر چیپست ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۳۲ و حافظه رم ۴ گیگابایتی وظایف پردازشی را بر دوش می‌کشند.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع QuickCharge کوالکام پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی بوده و می‌توان ظرفیت آن را بوسیله کارت حافظه microSD ارتقاء داد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیمکارت، حسگر اثر انگشت فیزیکی در پنل پشتی، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و NFC اشاره کرد.

فیرفون ۳ پلاس از هم اکنون از وب سایت سازنده قابل پیش خرید بوده و از تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) با قیمت ۵۵۴ دلار روانه بازار می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۶ شهریور ۱۳۹۹

    دمشون گرم.ایده خیلی جالبی داره

مطالب پیشنهادی