ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ فورتنایت دوباره جذاب شد

استارتِ هفت سنگ این هفته را با فصل جدید فورتنایت می‌زنم که بالاخره توانست آن شور و هیجانی که همیشه انتظار داشتیم را به بازی برگرداند؛ بتل پس این فصل شاید بهترین چیزی باشد که ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

استارتِ هفت سنگ این هفته را با فصل جدید فورتنایت می‌زنم که بالاخره توانست آن شور و هیجانی که همیشه انتظار داشتیم را به بازی برگرداند؛ بتل پس این فصل شاید بهترین چیزی باشد که فورتنایت تا الان ارائه داده و از طرفی بعضی از آیتم‌های قدیمی برگشته‌اند.

در رابطه با بتل پس، اپیک گیمز در فصل جدید همکاری‌اش با مارول را گسترش داد و حالا کل بتل پس این فصل به شخصیت‌های همین دنیای ابرقهرمانی اختصاص داده شده است.

بنابراین برخلاف لباس‌های بتمن و هارلی کویین و استاروارز که در پکیج‌های پولی جداگانه به فروش می‌رفتند، الان بازیکن‌ها با پیشروی و البته داشتن بتل پس می‌توانند به چندین قهرمان مارول دسترسی پیدا کنند.

از طرفی به دنبال انتقاداتی که بازیکن‌ها به گیم پلی و تغییرات کم دو فصل قبلی داشتند اپیک گیمز در این فصل، جدید و قدیم را ترکیب کرد تا بازی تنوع بیشتری به خودش بگیرد.

به خاطر مشکلات فورتنایت، بعضی از استریمرها از تجربه این بازی دست کشیدند و سراغ بتل رویال‌های دیگری مثل Fall Guys و Call of Duty رفتند. باید دید با این تغییرات اپیک گیمز دوباره می‌تواند فورتنایت را به مرکز توجهات تبدیل کند یا نه.

فصل جدید فورتنایت
نمایی از Fall Guys

صحبت از Fall Guys شد، این بازی که ره صد ساله را چند روزه رفته و با بیش از سی میلیون کاربرش که روز به روز هم دارند بیشتر می‌شود یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این روزها است، در آینده به تلفن‌های هوشمند خواهد آمد.

یک شرکت چینی حق توسعه نسخه موبایل فال گایز را به دست آورده و مثل بقیه بازی‌هایی که توسط چینی‌ها ساخته می‌شود، بازی فعلا برای عرضه در چین تایید شده است.

البته پابجی موبایل هم ابتدا در چین عرضه شد و بعد از مدتی کوتاه به بقیه کشورها آمد، بنابراین احتمالا همین سیاست را برای فال گایز شاهد باشیم. اگر بازی به سال آینده برسد، از همین الان می‌توانیم آن را یکی از ترندهای ۲۰۲۱ بنامیم.

برای کسانی که با بازی آشنا نیستند، فال گایز بتل رویالی با شخصیت‌های ژله‌ای است که در هر مسابقه آن شصت بازیکن حضور دارند و باید با انجام کارهایی که بازی خواسته برنده از میدان بیرون بیایند.

نمایی از Little Nightmare 2، پلتفرمری شبیه به اینساید و لیمبو 

اما بخشِ پایانی مقدمه را به عکس بالا اختصاص میدهم، نمایی از Little Nightmare 2 که تریلر گیم پلی آن دیشب در جریان افتتاحیه گیمزکام به نمایش درآمد و خوشبختانه در پایان ویدیو کلمه گوگل پلی را هم دیدیم.

بنابراین فعلا قرار نیست بازی در انحصار اپ استور باشد و شاید با کمی تاخیر به اندروید هم بیاید. البته فعلا، از این اپل بعید نیست بازی را به انحصار خودش در بیاورد.

Timeline Traveler

  • بازی آفلاین است

آب دست‌تان است، زمین بگذارید و همین الان Timeline Traveler را دانلود کنید. Timeline Traveler با الهام از برنامه‌های ادیت ویدیو و صدا، یکی از هیجان انگیزترین گیم پلی‌هایِ موبایل امسال را توانسته ارائه بدهد.

هیجان انگیز نه از این نظر که در بازی کشت و کشتار یا تعقیب و گریز می‌بینید، در این روزها که بازی‌های موبایل بیش از پیش دارند شبیه به هم می‌شوند Timeline Traveler ایده متفاوت‌تری دارد که از قضا حسابی هم سرگرم‌کننده پیاده شده است؛ هیجان انگیز به این خاطر.

Timeline Traveler پازلی است که در هر مرحله از آن بازیکن باید شخصیت اصلی را به جایی که پرچم قرار دارد، برساند. چگونه؟ با جابه‌جایی حرکت‌های تعریف شده.

در بازی بخشی صفحه از گوشی به یک قسمتِ ادیت مانند اختصاص یافته و در آن حرکت‌ها تعریف شده‌اند. حالا بازیکن باید از لحاظ زمانی آن‌ها را به گونه‌ای کنار یکدیگر بچیند تا در نهایت از تله‌ها عبور کرده و به نقطه پایانی برسد.

Timeline Traveler

Timeline Traveler

سازنده: Mifux Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 85.6 / 18 مگابایت زبان:

Tom Clancy’s Elite Squad

  • بازی آنلاین است

یک جمع خوب برای هدفی خسته کننده، Tom Clancy’s Elite Squad حکمِ MARVEL Strike Force و Star Wars: Galaxy of Heroesـه یوبیسافت را دارد.

اگر در آن‌ها شخصیت‌های مارول و استاروارز دور هم جمع می‌شدند و دشمنان را شکست می‌دادند، در اینجا این کاراکترهای یوبیسافت هستند که گروهی به جنگ با دشمنان می‌روند. حالا چرا هدف خسته کننده؟ به‌خاطر گیم پلی.

در نبردها تقریبا هیچکاری انجام نمی‌دهید و بیشتر وظایف را خود شخصیت‌ها به‌عهده می‌گیرند. بنابراین اگر به کارهای یوبیسافت علاقه دارید و دل‌تان برای سم فیشر تنگ شده، بد نیست سری به بازی بزنید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنم سراغ بقیه گزینه‌ها بروید.

Tom Clancy's Elite Squad

Tom Clancy's Elite Squad

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 204.8 / 158.83 مگابایت زبان:

Marvel Super War

  • بازی آنلاین است

مارول در دو سال گذشته قراردادهای مختلفی با سازندگانِ بازی‌های موبایل بست تا حضورش در این عرصه را گسترش بدهد و Marvel Super War یکی از مورد انتظارترین نتیجه‌های این قراردادها است، آن هم به خاطر سبکی که بازی دارد.

با وجود اینکه Marvel Super War هنوز به عرضه جهانی نرسیده اما فقط در گوگل پلی به ۱۰ میلیون دانلود رسیده است

بازی Marvel Super War در سبک MOBA ساخته شده و بنابراین بازیکن‌ها در جریان مسابقات به دو گروه پنج نفره تقسیم می‌شوند و باید منطقه حریف را از بین ببرند.

با توجه به اینکه بازی‌های MOBA اتکای زیادی به قدرت شخصیت‌ها و آیتم‌ها دارند و از طرفی هم ابرقهرمان‌ها به توانایی‌هایشان معروف هستند، این ترکیب حداقل در بازاری که بازی‌های ابرقهرمانانه به چند سبک محدود شده‌اند می‌تواند جذاب باشد.

این هفته بازی در منطقه‌های بیشتری عرضه شد و حالا کاربران استرالیا، نیوزلند، ژاپن و کره جنوبی می‌توانند آن را تجربه کنند. اگر نرم افزار تغییر آی پی به یکی از این کشورها را دارید، شاید شما هم بتوانید Marvel Super War را تست کنید.

MARVEL Super War

MARVEL Super War

سازنده: Netease Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 870.26 مگابایت زبان:

Soul of Eden

  • بازی آنلاین است

استودیوی Rayark که بیشتر به خاطر ساخت بازی‌های موزیکال سایتوس (Cytus) و DEEMO شناخته می‌شود، در Soul of Eden این بار به سراغ سبک کلش رویال رفته است.

بنابراین اگر کلش رویال را تجربه کرده‌ باشید، آن‌قدرها با مکانیزم‌های گیم پلی Soul of Eden غریبه نخواهید بود. در Soul of Eden بازیکن‌ها می‌توانند از بین کارت‌هایی که دارند دِک خود را بچینند.

در میدان نبرد هم بسته به نوار انرژی پایین صفحه، می‌شود از این کارت‌ها استفاده کرد و به حریف هجوم برد. اگر دوست دارید بدانید ترکیب کلش رویال با آرت استایل انیمه‌ای چه شکل و شمایلی دارد، Soul of Eden شاید بهترین گزینه باشد.

Soul of Eden

Soul of Eden

سازنده: Rayark International قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 515.7 / 361.51 مگابایت زبان:

Baseball Superstars 2020

  • بازی آنلاین است

بیسبال به سبک فوتبالیست‌ها یا شاید بهتر باشد بگویم بیسبالیست‌ها، Baseball Superstars 2020 ترکیبی از بیسبال و آن قدرت‌های فانتزی است که معمولا در انیمه‌های ورزشی ژاپنی دیده‌ایم.

در واقع هسته اصلی گیم پلی بازی برپایه بیسبال و قوانینش ساخته شده اما به‌خاطر حضور آیتم‌های مختلف، شخصی سازی کاراکترها، توانایی‌هایی آن‌ها و البته آرت استایل انیمه‌ای Baseball Superstars 2020 سعی کرده تجربه آرکیدتری ارائه بدهد.

Baseball Superstars 2020

Baseball Superstars 2020

سازنده: GAMEVIL قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 221.3 / 87.59 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۷ شهریور ۱۳۹۹

    فقط میتونم بگم لعنت بر اپل بی ...... حر.... که بازی های خوب رو به انحصار خودش در میاورد مثل Little Nightmare و Creaks و نمیگذارد برای کاربران اندروید بیاید ..... لعنت بر ? این شرکت کثیف .

مطالب پیشنهادی