ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک از دوربین Lumix S5 با قیمت ۲۰۰۰ دلار رونمایی کرد

پاناسونیک از دوربین Lumix S5 رونمایی کرد. این محصول همانند دوربین ۲۴۹۹ دلاری Lumix S1 از سنسور فول فریم ۲۴.۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از اواسط ماه جاری میلادی روانه بازار می شود. پاناسونیک Lumix ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

پاناسونیک از دوربین Lumix S5 رونمایی کرد. این محصول همانند دوربین ۲۴۹۹ دلاری Lumix S1 از سنسور فول فریم ۲۴.۲ مگاپیکسلی برخوردار بوده و از اواسط ماه جاری میلادی روانه بازار می شود.

پاناسونیک Lumix S5 با برچسب قیمت ۲۰۰۰ دلار، ابعاد کوچکتر و قیمت کمتری نسبت به دیگر دوربین‌های میرورلس حرفه‌ای پاناسونیک دارد. این سازنده ژاپنی تصویر زیر را از نسل فعلی دوربین‌های بدون آینده حرفه‌ای منتشر کرده که در آن دوربین میکرو چهار سوم GH5 (چپ)، S1H (راست) و S5 (وسط) دیده می‌شوند.

پاناسونیک می‌گوید با وجود تفاوت بسیار در ابعاد سنسور، S5 اندازه کوچکتری نسبت به GH5 دارد. این شرکت همچنین از ساخت یک دوربین جدید از خانواده GH خبر می‌دهد.

بازه ISO دوربین S5 حداکثر ۵۱۲۰۰ برای عکاسی اعلام شده و دو ISO پیش فرض ۶۴۰ و ۴۰۰۰ برای کاهش نویز در این بازه در نظر گرفته شده‌اند. این دوربین همچنین از لرزشگیر تصویر درون بدنه برخوردار است که به گفته پاناسونیک تا حداکثر ۵ استاپ لرزش دست را خنثی می‌کند.

دوربین Lumix S5 توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و نمونه برداری رنگی ۴:۲:۰ و عمق رنگ ۱۰ بیتی را دارد. علاوه بر این قادر به تصویربرداری با رزولوشن 4K در نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه با نمونه برداری رنگی ۴:۲:۲ و عمق رنگ ۱۰ بیت با امکان HDR و گاموت رنگی V-Log/V-Gamut نیز است.

رونمایی پاناسونیک از دوربین Lumix S5

پاناسونیک می‌گوید S5 قادر به ثبت بیش از ۱۴ استاپ در دامنه دینامیک است و از این لحاظ با دوربین‌های سینمایی این شرکت برابری می‌کند. این دوربین از منظره یاب ۲.۳۶ میلیون نقطه‌ای OLED با بزرگنمایی ۰.۷۴ برابری و نمایشگر ۳ اینچی LCD با قابلیت تنظیم در زوایای مختلف برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های قابلیت توجه این دوربین می‌توان به بهره مندی از دو شیار کارت حافظه (UHS-I و UHS-II)، باتری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ از طریق درگاه USB-C، بدنه مقاوم در برابر پاشیده شدن آب و گرد و غبار (بدون گواهی رسمی) اشاره کرد.

Lumix S5 از اواسط ماه جاری میلادی با قیمت ۱۹۹۹.۹۹ دلار (بدنه) و ۲۲۹۹.۹۹ دلار همراه با لنز ۶۰-۲۰ میلیمتری با گشودگی دیافراگم f/3.5-5.6 به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Baback Mohamadi
    Baback Mohamadi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹

    با این قیمت من باشم نیکون Z6 میگیرم یا کنن R

مطالب پیشنهادی