ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ های سوئیفت 3 و 5 ایسر با پردازنده های تایگر لیک اینتل به روز رسانی شدند

ایسر دو لپ تاپ سوئیفت 3 و سوئیفت 5 خود را به پردازنده های نسل یازدهم اینتل موسوم به تایگر لیک مجهز کرد. هر دوی این لپ تاپ ها آذر ماه از راه میرسند و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

ایسر دو لپ تاپ سوئیفت 3 و سوئیفت 5 خود را به پردازنده های نسل یازدهم اینتل موسوم به تایگر لیک مجهز کرد. هر دوی این لپ تاپ ها آذر ماه از راه میرسند و قیمت پایه برای مدل سوئیفت 5 برابر با ۹۹۹.۹۹ دلار و برای مدل سوئیفت 3 برابر با ۶۹۹.۹۹ دلار است.

سوئیفت 5 یکی از اولین لپ تاپ هایی است که گواهی پلتفرم Evo اینتل را دریافت کرده؛ این گواهی به سیستم هایی اختصاص می یابد که عمر باتری واقعی شان ۹ ساعت یا بیشتر و زمان بیدارباش آنها کمتر از یک ثانیه است. تکنولوژی شارژ سریع، وای فای ۶ و تاندربولت ۴ از دیگر پیش نیازهای این سیستم هاست. ایسر گفته در تلاش است تا این گواهی را برای سوئیفت 3 نیز دریافت کند.

سوئیفت 5 به یکی از پردازنده های Core i5 یا Core i7 مجهز شده و ایسر ادعا می کند که تا ۱۷ ساعت عمر باتری خواهد داشت (البته این عمر باتری براساس نتایج بنچمارک های مصنوعی اعلام شده و روشن است که در زمان استفاده واقعی عمر باتری کمتر خواهد بود).

به غیر از پردازنده های جدید به نظر می رسد  که آپدیت های قابل توجه دیگری در این محصولات رخ نداده. نسخه امسال سوئیفت 5 کمی نسبت به مدل یک کیلوگرمی سال قبل سنگینتر است. نمایشگر ۱۴ اینچی مدل ۲۰۲۰ طبق ادعای شرکت سازنده اش میتواند به روشنایی ۳۴۰ نیت دست پیدا کند که این مقدار کمی از نسل قبلی روشنتر است. نمایشگر این محصول همچنین به پوشش ضد میکروب گوریلا گلس کورنینگ مجهز شده است که به گفته ایسر بوی بد و لکه ها را کاهش می دهد.

ایسر سوئیفت 5

شاسی این محصول هم شباهت زیادی به نسل قبلی اش دارد، هرچند لولای دستگاه طوری طراحی شده که در زمان باز شدن نمایشگر کیبورد را بالا می آورد تا منافذ روی بدنه فضای بیشتری برای گردش هوا داشته باشند (و همزمان مقداری از حاشیه پایین نمایشگر را از دید کاربر پنهان کند).

اگر به دنبال یک گزینه مقرون به صرفه هستید باید اشاره کنیم که سوئیفت 3 در قالب دو گزینه به بازار عرضه خواهد شد: SF313-53 که یک نمایشگر ۱۳.۵ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ دارد و وزنش برابر با ۱.۱۹ کیلوگرم است. قیمت پایه تعیین شده برای این مدل ۷۹۹.۹۹ دلار است و روشنایی نمایشگر آن برابر با ۴۰۰ نیت اعلام شده و به گفته ایسر باتری آن تا ۱۸ ساعت بعد از هر بار شارژ دوام می آورد. مدل دیگر SF314-59 است که نمایشگری ۱۴ اینچی با رزلوشن 1080p دارد و وزنش نیز برابر با ۱.۲ کیلوگرم عنوان شده. این لپ تاپ با قیمت پایه ۶۹۹.۹۹ دلار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    ۹۹۹.۹۹ !! بگو 1000 دلار دیگه ?

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    واقعا عالین این لپ تاپ های ایسر !
    کمترین خرابی ، بیشترین بازدهی و بهترین قیمت نسبت به مشخصات

مطالب پیشنهادی