ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بهترین تصاویر مسابقه عکاسی سفر ۲۰۲۰ آگورا مشخص شدند

امسال به علت شیوع ویروس کرونا سال مناسبی برای سفر نبود، با این حال می‌توانیم از تصاویر آن‌ها لذت ببریم. اخیرا بهترین تصاویر مسابقه عکاسی سفر ۲۰۲۰ آگورا مشخص شده‌اند. کاربران اپ موبایل آگورا بیش از ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

امسال به علت شیوع ویروس کرونا سال مناسبی برای سفر نبود، با این حال می‌توانیم از تصاویر آن‌ها لذت ببریم. اخیرا بهترین تصاویر مسابقه عکاسی سفر ۲۰۲۰ آگورا مشخص شده‌اند.

کاربران اپ موبایل آگورا بیش از ۱۳,۶۸۵ عکس برای شرکت در مسابقه عکاسی سفر ۲۰۲۰ ارسال کرده‌اند که اکثر آن‌ها به صورت عمودی ثبت شده‌اند. عکاسان در این تصاویر یک منظره باشکوه را مشاهده کرده‌اند، بهترین نوردهی را انتخاب کرده و یک عکس عریض گرفته‌اند.

اگر بتوانید فرد را در تصاویر کوچک جلوه دهید و در مقابل یک چشم انداز وسیع به تصویر بکشید، چندین امتیاز مثبت برای شما به همراه دارد. در این سبک از تصاویر، بیننده با مشاهده تفاوت اندازه فرد و منظره، به وسعت مکان پی برده و آن را احساس می‌کند.

خلق شده توسط باد، آب و زمان

عکاس تصویر بالا، «jprphotos» اعلام کرده:

«ما حدود یک هفته پیش از ثبت این عکس، در ایالت‌های غربی آمریکا سفر کردیم و یکی از مواردی که ما را شگفت‌زده کرد، عظمت این مکان بود. زمانی که در رود «گرین» حضور داشتیم، این برآمدگی در صخره‌ها را مشاهده کردیم و تبدیل به یک سوژه عالی برای عکس ما شد. نور و جزئیات به گونه‌ای هستند که تبدیل به بهترین عکس من در این سفر شده است.»

تاج محل

چنین رویکردی در عکس دیگری از تاج محل که توسط عکاس هلندی، «globetravelphotography» ثبت شده نیز به چشم می‌خورد. این عکاس که موفق به پیدا کردن راهی برای دوری از جمعیت شده و این تصویر را ثبت کرده، می‌گوید:

«از دوست خود با لباس سنتی هند در تاج محل عکس گرفتم. در این تصویر می‌خواهم حس خوب سفر را به مردم منتقل کنم. افرادی که به سفر علاقه دارند، با مشاهده چنین تصاویری خوشحال شده و می‌خواهند به چنین مناطق شگفت‌انگیزی سفر کنند.»

برنده امسال تصویر متفاوتی نسبت به دو نمونه دیگر گرفته و در چادری به همراه سگ خود قرار دارد. این عکاسی اسپانیایی، «rakia10» از درون چادر مسافرتی خود تصویر جذابی از رشته کوه دولومیت در ایتالیا گرفته و برنده جایزه اصلی این مسابقه یعنی هزار دلار پول نقد شده است.

مسابقه عکاسی مسافرتی
برنده اصلی مسابقه امسال: لحظات باورنکردنی

در ادامه نگاهی به بهترین تصاویر مسابقه عکاسی سفر آگورا ۲۰۲۰ خواهیم داشت:

تنها در مه
لنگر انداخته
خاطرات بالی
تعقیب ماجراجویی
رانندگی تنها در جاده پیش از طلوع خورشید
صبح زود در پارک ملی
اکتشاف در غاز یخی
آزادراه
فقط انجام بده
کهکشان راه شیری
منظره کوهستان
گذشته، حال و آینده
سفر جاده‌ای
جاده ملی ۳
بهترین بخش سفر
رویا
به سمت بالا
اهداف سفر
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Malek
    Malek | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    بسیار عالی لذت بردم

مطالب پیشنهادی