ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ پرندگان هنوز هم عصبانی هستند

انگار در این دوران قرنطینه و کرونا، روویو (Rovio) هم همان مسیرِ بایرن مونیخ را پیش گرفته و حسابی روی بدن شخصیت‌هایش کار کرده است. چون واقعا این حجم از هیکل برای پرندگان خشمگین در ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

انگار در این دوران قرنطینه و کرونا، روویو (Rovio) هم همان مسیرِ بایرن مونیخ را پیش گرفته و حسابی روی بدن شخصیت‌هایش کار کرده است. چون واقعا این حجم از هیکل برای پرندگان خشمگین در Angry Birds Legends منطقی نیست.

البته پرندگان که چه عرض کنم، باید آن‌ها را دیگر داداشی‌های خشمگین بنامیم. Angry Birds Legends به عنوان جدیدترین نسخه مجموعه، یکی از عجیب‌ترین قسمت‌های انگری بردز است.

آن هم به‌خاطر آرت استایلی که سازنده در بازی به کار برده و در نتیجه این تصمیم کاراکترها المان‌های دوست داشتنی و بامزه خود را ندارند. بازی نه فقط در زمینه گیم پلی بلکه برای گرافیکش هم سعی کرده به نقش آفرینی‌های این روزهای موبایل نزدیک شود.

نتیجه این سیاست اثری شده که تا الان جایگزین مناسبی برای Angry Birds Epic نبوده است؛ Epic چند سال پیش به تلفن‌های هوشمند آمد، از لحاظ دانلود بازخوردهای خوبی گرفت و دو سال پیش روویو به پشتیبانی‌اش پایان داد.

بازی جدید انگری بردز

Legends به نوعی نسخه بروز شده همین بازی به حساب می‌آید. Angry Birds Legends فعلا در کشورهای محدودی به انتشار رسیده و احتمالا برای تجربه‌اش به نرم افزارهای تغییر آی پی نیاز خواهید داشت.

اما از Angry Birds Legends که بگذریم به دو تا از مورد انتظارترین‌های چند ماه آتی روی موبایل و البته یک پروژه عجیب می‌رسیم؛ ثبت نام تست بتای هر دو بازی Project CARS GO و League of Legends: Wild Rift آغاز شده و این یعنی کم کم داریم به زمان عرضه‌شان نزدیک می‌شویم.

League of Legends: Wild Rift نسخه موبایلی از بازی فوق العاده محبوب League of Legends بوده و پیشبینی می‌شود یکی از بمب‌های بعدی تلفن‌های هوشمند باشد.

اما در رابطه با Project CARS GO که خیلی وقت بود چیزی از آن نشنیده بودیم. برای کسانی که نمی‌دانند Project CARS یکی از ریسینگ‌های نسبتا معروف پلتفرم‌های خانگی است که قسمت سومش هم چند روز پیش به انتشار رسید.

این از دو بازی مورد انتظار، آن پروژه عجیب چیست؟ در یک آگهی شغلی که پاک شده، ظاهرا اکتیویژن به دنبال یک تهیه کننده اجرایی برای نسخه موبایل کال آو دیوتی وارزون (Call of Duty: Warzone) بوده است.

همین مسئله حدس و گمان‌هایی به وجود آورده مبنی بر اینکه امکان دارد وارزون به موبایل بیاید. فقط نکته اینجاست کال آو دیوتی موبایل همین الان هم بخش بتل رویال دارد.

Abyssrium World: Tap Tap Fish

  • بازی آفلاین است

استارت بازی‌های این هفته را با ادامه یکی از آرامش بخش‌ترین عناوین موبایل می‌زنم. Abyssrium با گیم پلی کم دغدغه‌اش، ترکیب رنگ‌های زیبا و البته موسیقی فوق العاده‌ای که داشت ماجراجویی در زیر دریا را به شکلی زیبا به تصویر کشید.

Abyssrium World: Tap Tap Fish به نوعی نسخه گسترش یافته و افقی Abyssrium است. بازی همچنان در سبک Idle Games بوده و بنابراین با کلیک‌های ساده و امتیازاتی که به دست می‌آورید، می‌توانید محیطی که در آن هستید را با موجوداتِ مختلف شلوغ‌تر کنید.

اما به‌خاطر تنوع بیشتر موجودات دریایی، هم دست‌تان برای پر کردن محیط بازتر شده و هم به واسطه تغییر نمای دوربین تسلط بیشتری زیر دریا دارید. نسخه iOS بازی دو هفته دیگر منتشر می‌شود.

Abyssrium World: Tap Tap Fish

Abyssrium World: Tap Tap Fish

سازنده: FLERO Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 57 مگابایت زبان:

Odie's Dimension II

  • بازی آفلاین است

اگر دل‌تان برای مانیومنت ولی تنگ شده و دنبال تجربه‌ای از همان جنس هستید، Odie's Dimension II جدیدترین گزینه‌ای است که می‌توانید به سراغش بروید.

بازی به عنوان یک پازل ایزومتریک معماهایش را برپایه خطای دید طراحی کرده و بنابراین بعضی وقت‌ها باید با تغییر نوعِ نگاه‌تان و البته انجام کارهایی، شخصیت اصلی را به نقطه پایانی برسانید.

فقط این نکته را بگویم که کیفیت نهایی Odie's Dimension II اصلا در حد و اندازه‌های مانیومنت ولی نیست و در رأس مشکلاتش، عدم بهینه سازی دیده می‌شود. ولی با این وجود می‌تواند یک تجربه جذاب باشد.

Odie's Dimension II

Odie's Dimension II

سازنده: Dream_Tech قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 115.6 مگابایت زبان:

Stickman Revenge 4: Epic War

  • بازی آفلاین است

ببینید کی برگشته، استیکمن انتقام جو. Stickman Revenge 4 مشابه قسمت‌های قبلی‌اش اکشنی ساید اسکرولینگ و بنابراین بازیکن از نمایی روبه‌رو کنترل یک استیکمن را به‌عهده دارد و هر چیزی که سر راهش قرار گرفته را باید از بین ببرد.

در این قسمت بازیکن کارش را از مرحله‌های ساده آغاز می‌کند، با پیشروی قدرت‌های جدیدی می‌گیرد، همزمان دشمن‌ها قوی‌تر می‌شوند و اگر هم بمیرد مجبور است دوباره از اول این روند را تکرار کند.

Archero را در نظر بگیرید، می‌شود گفت Stickman Revenge 4 نسخه ساید اسکرولینگ این بازی اما با اکشن و خون و خونریزی بیشتر است.

Stickman Revenge 4: Epic War

Stickman Revenge 4: Epic War

سازنده: Bravestars Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 70 مگابایت زبان:

TMNT: Mutant Madness

  • بازی آنلاین است

یک بازی گروهی دیگر، این بار با لاک پشت‌های نینجا. مشابه بقیه نقش آفرینی‌هایِ کارتی این روزهای موبایل در TMNT: Mutant Madness هم بازیکن باید با شخصیت‌های دنیای لاک پشت‌های نینجا یک گروه تشکیل بدهد و با آن به جنگ دشمنان برود.

بازی در سبکی که روی آن دست گذاشته، حرف جدیدی برای گفتن ندارد و همان تکرار مکررات را شاهد هستیم. بنابراین اگر از طرفداران لاک پشت‌های نینجا نیستید احتمالا خیلی با Mutant Madness ارتباط برقرار نخواهید کرد.

TMNT: Mutant Madness

TMNT: Mutant Madness

سازنده: Kongregate قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 333.5 / 118.06 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۸ شهریور ۱۳۹۹

    هفت سنگ بسیار زیبا و عالی .
    امیدوارم کال اف دیوتی مد یا نقشه افلاین هم داشته باشد .
    لطفا تعداد بازی های بیشتری معرفی کنید . با تشکر

مطالب پیشنهادی