ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس
تکنولوژی

وان پلاس 8T احتمالا از پرچمدارهای جدید سامسونگ و اپل گرانتر است

وان پلاس رسماً اعلام کرد که روز 14 اکتبر (23 مهرماه) قصد دارد در رویدادی کاملا آنلاین گوشی هوشمند «وان پلاس 8T» را معرفی کند. خبرهای لو رفته می‌گویند ظاهرا وان پلاس تصمیم گرفته دستگاه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

وان پلاس رسماً اعلام کرد که روز 14 اکتبر (23 مهرماه) قصد دارد در رویدادی کاملا آنلاین گوشی هوشمند «وان پلاس 8T» را معرفی کند. خبرهای لو رفته می‌گویند ظاهرا وان پلاس تصمیم گرفته دستگاه جدید را با افزایش قیمت 100 دلاری نسبت به وان پلاس 8 به بازار عرضه کند. چنین تصمیمی می‌تواند خوشایند بسیاری از کاربران نباشد.

آخرین توئیت منتشر شده از سوی یکی از افشاگران اطلاعات گوشی‌های هوشمند نشان می‌دهد که وان پلاس 8T قرار است 100 دلار یا 100 یورو گران قیمت تر از وان پلاس 8 در دسترس کاربران قرار گیرد. سال گذشته نیز وان پلاس 7 پرو با افزایش قیمت 100 یورویی نسبت به وان پلاس 7T به بازار عرضه شد.

از طرف دیگر وان پلاس هنوز رسما به معرفی نسخه پرو این موبایل اشاره نکرده اما اگر شایعاتی مبنی بر معرفی 8T پرو درست از آب درآید قیمت قوی‌ترین نسخه آن بالای ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

فارغ از همه شایعه‌ها و خبرهای مختلف، در توئیت منتشر شده قیمت وان پلاس 8T با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی، 799 یورو یا 799 دلار و نسخه قوی‌تر با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی، 899 دلار یا 899 یورو اعلام شده است.

این در حالی است که وان پلاس 8 با قیمت 699 دلار یا 699 یورو به بازار عرضه شد و در حال حاضر نیز با 50 یورو تخفیف در اروپا به فروش می‌رسد. سوال مهم این است که چرا باید وان پلاس 8T با چنین افزایش قیمتی در دسترس کاربران قرار گیرد؟

با توجه به شایعه‌هایی که تاکنون در مورد این گوشی  هوشمند منتشر شده، وان پلاس 8T با نمایشگر تخت با نرخ بروز رسانی 120 هرتز فول اچ دی پلاس، فناوری شارژ سریع 65 واتی و چیپست اسنپدراگون 865 پلاس و باتری 4500 میلی آمپرساعتی در کنار دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی رونمایی خواهد شد.

همه آنچه در مورد وان پلاس 8T تاکنون منتشر شده خبر از ویژگی خاصی نمی‌دهد که چنین افزایش قیمتی را توجیه کند. همچنین به نظر می‌رسد دستگاه جدید با نسخه اندروید 11 به بازار عرضه شود. حال باید دید وان پلاس چه توجیهی برای افزایش قیمت دستگاه جدید خود به کاربران ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hasan
    hasan | ۱ مهر ۱۳۹۹

    عکس خبر ناقصه.کامل بارگژاری نشده

مطالب پیشنهادی